{{ result.type_rendered }}
Huolehdimme omaisuudestasi vankalla kiinteistötoimialan kokemuksella ja ammattitaidolla.
Kiinteistöomaisuutesi voi hyvin ja tuottaa, kun sen taloutta hallitaan kiinteistöalan erityispiirteet ja lainsäädäntö tuntien. Teet parempia päätöksiä, kun raportointi ei ole vain ikkuna menneeseen vaan vahva näkymä tulevaan. Huolehdimme kumppaninasi omaisuudestasi kuin omastamme. Nimeämme jokaiseen toimeksiantoon kokeneen controller-tasoisen henkilön yhteyshenkilöksesi. Rettan talouspalveluilla on Taloushallintoliiton auktorisointi.
Hoidamme puolestasi taloushallinnon lakisääteiset toimet, jotta voit huoletta keskittyä liiketoimintaasi. Rettassa käytössäsi on yli 200 kiinteistötoimialaan erikoistunutta taloushallinnon ammattilaista.
Voit ulkoistaa valitut taloushallinnon osa-alueet tai kerralla koko paketin. Kun huolehdimme myös kiinteistöjesi johtamisesta, voimme yhdistää palvelut tavalla, joka helpottaa arkeasi ja tuottaa kokonaisvaltaista tietoa päätöstesi tueksi.
Saat käyttöösi modernit ja sähköiset taloushallintojärjestelmäratkaisut. Voit hyödyntää toimittamiamme järjestelmiä ajasta ja paikasta riippumatta. Tapauskohtaisesti voimme sopia myös yrityksessänne jo käytössä olevien järjestelmien hyödyntämisestä palvelutuotannossamme. Retta panostaa ja tulee tulevina vuosina panostamaan vielä lisää digitaalisen asiointiin ja järjestelmäkehitykseen asiakkaidemme hyödyksi. Talouspalveluissamme laadukkuus ja tehokkuus ovat robotiikan ja järjestelmäautomatiikan ansioista esimerkkejä markkinoiden edelläkävijyydestä.
Palvelemme myös ulkomaisia kiinteistösijoittajia, joille tarjoamme kaikki tarvittavat palvelut sekä kokemukseen perustuvat neuvot Suomessa toimimiseen. Omaa paikallista toimistoa ei tarvita, kun kiinteistöomaisuuden taloushallintopalvelut maakohtaisine vaatimuksineen ovat osaavan toimijan käsissä.
Rettan kehittämä tietovarastoon perustuva analysointityökalu Retta Insight kokoaa asiakkaan datan eri lähdejärjestelmistä yhteen Rettan tietovarastoon, josta sitä voidaan Retta Insightin avulla yhdistellä, muokata, mallintaa sekä analysoida monin eri tavoin. Näin tuloksena syntyy selkeitä ja monipuolisia raportteja sekä visualisointeja, jotka auttavat tekemään liiketoiminnallisesti oikeita päätöksiä.
Retta Insightin avulla asiakas pysyy perillä vuokrausasteesta ja kassavirrasta, jotta tuottoaste pysyy tavoitteen mukaisella tasolla. Iso juttu on luonnollisesti myös se, kuinka nopeasti vapautuvat huoneistot saa vuokrattua uudelleen. Siksi tietoa pääsee palvelussamme analysoimaan yksityiskohtaisesti aina vaihtuvuudesta kulujen kehitykseen ja vuokrasopimusten voimassaoloon. Näin ennustettavuus paranee huomattavasti.
Retta Insightin mahdollisuudet ovat rajattomat ja koko ajan tulee uusia asioita, joihin tietovarastoa voi hyödyntää. Manuaalista selvittelyä ei enää tarvita, ja sen ajan voi käyttää tiedon analysointiin ja fiksujen päätöksien tekoon.
Ulkoistit sitten koko kiinteistöomaisuutesi taloushallintopalvelut tai osan siitä, saat meiltä aina yhteyshenkilöksesi oman controllerin, joka tuntee toimintasi ja koordinoi työtä sinulle nimetyn tiimin kanssa.
Yhteyshenkilösi on kokenut kiinteistöalan taloushallinnon ammattilainen, jolla on näkemystä sekä kykyä toimia sparrauskumppanina ja neuvonantajana.
Jos toimit ulkomailta käsin, controller palvelee sinua tarvittaessa omalla kielelläsi Suomen tilanteen ja säädökset tuntien. Palvelukielemme ovat englanti, venäjä ja ruotsi.
Oman tiimisi taustalla toimivat Rettan yli 200 taloushallinnon ammattilaista, jotka takaavat, ettei toiminta pysähdy tai laatu kärsi poikkeustilanteissakaan.
Täytämme lakisääteiset kirjanpitovaatimukset puolestasi asiantuntijuudella ja varmoilla resursseilla.
Aikaasi vapautuu, kun voit siirtää ison osan laskuista hyväksyntään automaattisesti ja tarkistaa vain ne, jotka haluat hyväksyä henkilökohtaisesti. Seuraamme samalla maksukykyäsi ja hoidamme laskut kirjanpitoon.
Saat vuokratuotot ajantasaisesti ja oikeellisesti. Toimivat prosessit varmistavat tasaisen kassavirran, ja pulmatilanteita varten meillä on suorat yhteydet perintätoimistoihin. Vuokralaistyytyväisyys kasvaa, kun otamme hoitaaksemme myös vuokralaisten asiakaspalvelun. Vuokrasopimusten solmiminen ja irtisanominen sekä vakuusasiat hoituvat sujuvasti sähköisesti.
Valitsemasi data on saatavillasi pilvipalvelussa ympäri vuorokauden, reaaliaikaisesti ja mistä vain. Visuaaliset ja helposti luettavat raportit nostavat tärkeimmät asiat esiin.
Teemme ajantasaisten vaatimusten mukaisen tilinpäätöksen laadukkaasti ja laajalla osaamisella. Saat meiltä vaivattomasti myös tarvittavat vero- ja viranomaisilmoitukset.
Saat myös palkkojen ja palkkioiden maksamisen näppärästi samalta luukulta, jolta hankit muut kirjanpidon tai taloushallinnon palvelut. Ulkomaisena asiakkaana voit jättää palkka-asiat paikalliset säädökset taitavan palkanlaskijan huoleksi.
Täytä alla oleva lomake ja talousasiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä.
Lähettämällä lomakkeen vahvistat lukeneesi tietosuojaselosteen ja hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn tietosuojaselosteessa esitetyllä tavalla.
Asuntovuokrauksen asiakaspalvelu ja verkkokauppa ovat poikkeuksellisesti suljettuina järjestelmäpäivityksistä johtuen to 21.11. klo 15:00 – ma 25.11. 8:00. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!