{{ result.type_rendered }}
Huolehdimme omaisuudestasi vankalla kiinteistötoimialan kokemuksella ja ammattitaidolla.
Kiinteistöomaisuutesi voi hyvin ja tuottaa, kun sen taloutta hallitaan kiinteistöalan erityispiirteet ja lainsäädäntö tuntien. Teet parempia päätöksiä, kun raportointi ei ole vain ikkuna menneeseen, vaan vahva näkymätulevaan. Huolehdimme kumppaninasi omaisuudestasi kuin omastamme. Nimeämme jokaiseen toimeksiantoon kokeneen controller-tasoisen henkilön yhteyshenkilöksesi.
Hoidamme puolestasi taloushallinnon lakisääteiset toimet, jotta voit huoletta keskittyä liiketoimintaasi. Rettassa käytössäsi on yli 200 kiinteistötoimialaan erikoistunutta taloushallinnon ammattilaista.
Voit ulkoistaa valitut taloushallinnon osa-alueet tai kerralla koko paketin. Kun huolehdimme myös kiinteistöjesi johtamisesta, voimme yhdistää palvelut tavalla, joka helpottaa arkeasi ja tuottaa kokonaisvaltaista tietoa päätöstesi tueksi.
Saat käyttöösi modernit ja sähköiset taloushallintojärjestelmäratkaisut. Voit hyödyntää toimittamiamme järjestelmiä ajasta ja paikasta riippumatta. Tapauskohtaisesti voimme sopia myös yrityksessänne jo käytössä olevien järjestelmien hyödyntämisestä palvelutuotannossamme. Retta panostaa ja tulee tulevina vuosina panostamaan vielä lisää digitaalisen asiointiin ja järjestelmäkehitykseen asiakkaidemme hyödyksi. Talouspalveluissamme laadukkuus ja tehokkuus ovat robotiikan ja järjestelmäautomatiikan ansioista esimerkkejä markkinoiden edelläkävijyydestä.
Palvelemme myös ulkomaisia kiinteistösijoittajia, joille tarjoamme kaikki tarvittavat palvelut sekä kokemukseen perustuvat neuvot Suomessa toimimiseen. Omaa paikallista toimistoa ei tarvita, kun kiinteistöomaisuuden taloushallintopalvelut maakohtaisine vaatimuksineen ovat osaavan toimijan käsissä.
Kattava ja ajantasainen raportointi on tärkein näkymä omaisuutesi tilaan, olit sitten Suomessa tai ulkomailla. Räätälöidyt visuaaliset raportit nostavat esiin tarvitsemasi tiedon. Luotettava tieto mahdollistaa entistä paremman ja tarkemman analysoinnin. Nimetty controller huolehtii arkipäivän taloushallinnosta ja toimii myös tukenasi tiedon analysoinnissa.
Pääset itse reaaliaikaisesti käsiksi aineistoihin ja voit rauhassa porautua sinulle tärkeisiin lukuihin, kuten esimerkiksi tuloslaskelmaan, rent roll-vuokrantuottolaskelmiin ja ostolaskuille. Kun olet ulkoistanut meille taloushallinnon lisäksi kiinteistöjohtamisen, näet yhdellä silmäyksellä sekä taloudelliset tiedot että kiinteistöjesi teknisen datan.
Haemme yhdessä kanssasi datasta syy-yhteyksiä, opimme menneestä ja ennustamme tulevaa. Saat jalostetumpaa taloushallintoa, joka keskittyy laadukkaan arkipäiväisen tekemisen lisäksi omaisuutesi kehittymiseen.
Rettan laaja kiinteistötoimialan datapohja tarjoaa lisäksi vertailukelpoista tietoa omaa salkkuasi vastaavista verrokeista sekä paikkakunta- ja asuinaluekohtaista tietoa, joka auttaa sinua suunnittelemaan tulevia hankintoja.
Ulkoistit sitten koko kiinteistöomaisuutesi taloushallintopalvelut tai osan siitä, saat meiltä aina yhteyshenkilöksesi oman controllerin, joka tuntee toimintasi ja koordinoi työtä sinulle nimetyn tiimin kanssa.
Yhteyshenkilösi on kokenut kiinteistöalan taloushallinnon ammattilainen, jolla on näkemystä sekä kykyä toimia sparrauskumppanina ja neuvonantajana.
Jos toimit ulkomailta käsin, controller palvelee sinua tarvittaessa omalla kielelläsi Suomen tilanteen ja säädökset tuntien. Palvelukielemme ovat englanti, venäjä ja ruotsi.
Oman tiimisi taustalla toimivat Rettan yli 200 taloushallinnon ammattilaista, jotka takaavat, ettei toiminta pysähdy tai laatu kärsi poikkeustilanteissakaan.
Täytämme lakisääteiset kirjanpitovaatimukset puolestasi asiantuntijuudella ja varmoilla resursseilla.
Aikaasi vapautuu, kun voit siirtää ison osan laskuista hyväksyntään automaattisesti ja tarkistaa vain ne, jotka haluat hyväksyä henkilökohtaisesti. Seuraamme samalla maksukykyäsi ja hoidamme laskut kirjanpitoon.
Saat vuokratuotot ajantasaisesti ja oikeellisesti. Toimivat prosessit varmistavat tasaisen kassavirran, ja pulmatilanteita varten meillä on suorat yhteydet perintätoimistoihin. Vuokralaistyytyväisyys kasvaa, kun otamme hoitaaksemme myös vuokralaisten asiakaspalvelun. Vuokrasopimusten solmiminen ja irtisanominen sekä vakuusasiat hoituvat sujuvasti sähköisesti.
Valitsemasi data on saatavillasi pilvipalvelussa ympäri vuorokauden, reaaliaikaisesti ja mistä vain. Visuaaliset ja helposti luettavat raportit nostavat tärkeimmät asiat esiin.
Teemme ajantasaisten vaatimusten mukaisen tilinpäätöksen laadukkaasti ja laajalla osaamisella. Saat meiltä vaivattomasti myös tarvittavat vero- ja viranomaisilmoitukset.
Saat myös palkkojen ja palkkioiden maksamisen näppärästi samalta luukulta, jolta hankit muut kirjanpidon tai taloushallinnon palvelut. Ulkomaisena asiakkaana voit jättää palkka-asiat paikalliset säädökset taitavan palkanlaskijan huoleksi.
Täytä alla oleva lomake ja talousasiantuntijamme ottavat sinuun yhteyttä.
Lähettämällä lomakkeen vahvistat lukeneesi tietosuojaselosteen ja hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn tietosuojaselosteessa esitetyllä tavalla.