{{ result.type_rendered }}
Asioi helposti sähköisesti
OmaRetta on sähköinen palvelukanava taloyhtiösi hallitukselle, osakkaille ja asukkaille. Kaikki asumiseen ja taloyhtiöösi liittyvä tieto on saatavilla OmaRetta-palvelussa ja asioiden hoitaminen on helppoa.
Yhteystiedot
Palvelemme paikallisesti yli 40 toimiston voimin ympäri Suomen asiantuntevalla ja pitkäaikaisella ammattitaidolla. Löydä paikallisen isännöintitoimistosi yhteystiedot ja ole yhteydessä alueesi ammattilaisiin.
Tervetuloa asiakkaaksi
Asiakkaanamme saat mahdollisuuden hoitaa taloyhtiösi asioita nykyaikaisesti, helposti ja vaivattomasti. Isännöitsijänä varmistamme, että taloyhtiösi arki rullaa sujuvasti. Olemme Suomen suurin, mutta paikallisin isännöitsijä.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisesi asioiden hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireelliset vahingot, kuten vesivahingot, tulee ilmoittaa välittömästi puhelimitse huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä usein kysytyt kysymykset.
Valitse lähin toimipisteesi ja löydä oman alueesi yhteystiedot. Voit asioida kanssamme helposti myös sähköisesti.
Tarkistathan paikkakuntakohtaiset yhteystietomme toimistohaun kautta.
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, löydät asiakaspalvelun yhteystiedot täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettassa, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointivalikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.