Voiko isännöintipalvelu maksaa itsensä takaisin?

Retta Isännöinnin asiakkaat hyötyvät poikkeuksellisen laajasta palveluvalikoimasta. Niillä taloyhtiöt saavat taloudellisia etuja ja hallinnoinnin helppoutta.

Vaikutamme talouteen euroilla ja laadulla

Teidänkin taloyhtiönne suurin menoerä on todennäköisesti lämmitys. Se yhdistettynä huoltopalveluihin, vedenkulutukseen, veroihin ja pienkorjauksiin muodostaa noin 80 % taloyhtiön säännöllisistä kuluista. Taloyhtiöllänne on ehkä myös lainaa tai suunnitelmia lainan hakemiseen, jolloin koko lainan aikaiset kulut nousevat merkittäviksi.

Isännöinnin vastaava osuus kuluista on noin 12 %. Sen vastineeksi me Rettassa pyrimme aktiivisesti pienentämään yllä mainittuja isoja kulueriä ja helpottamaan taloyhtiön töitä.

Siis maksamaan osuutemme takaisin euroina ja laatuna.

Näin palvelumme säästävät euroja

Retta Isännöinnillä on maan laajin ja laadukkain valikoima isännöinnin palveluita. Niiden avulla mahdollistamme säästöjä ja tuloja sadoille taloyhtiöille ympäri Suomen. Palveluiden teho perustuu isoon ostovoimaamme sekä asiantuntijoidemme ja hyvien yhteistyökumppaneidemme osaamiseen.

Asiakkaamme ovat tyytyväisempiä kuin koskaan!

Ja suosittelisivat meitä myös muille.

Asiakastyytyväisyys on meille erittäin tärkeää. Siksi panostamme paljon asiakaspalautteen hyödyntämiseen, ripeään asiakaspalveluun sekä auktorisoituun ammattiosaamiseen. Isännöimiemme taloyhtiöiden hallitusten jäsenet antavat meille NPS-luvun +61*, joka on palveluliiketoiminnassa erittäin hyvä luku.

Lähetämme asiakastyytyväisyyskyselyn automaattisesti jokaisen palvelutapahtuman jälkeen, millä saamme kattavan näkyvyyden asiakkaisiimme, palvelun laatuun ja ihmisten suorituskykyyn. Tärkeä osa tätä toimintaa on palautteen läpikäynti ja poikkeamien korjaaminen. NPS-lukumme parani merkittävästi vuoden 2023 aikana ja kehitys on jatkunut positiivisena myös vuonna 2024.

Kansainvälisesti käytetyssä NPS-kyselyssä arvioidaan suosittelun todennäköisyyttä asteikolla 0–10 ja NPS-lukema voi olla mitä tahansa lukujen -100 ja +100 väliltä. Mitä suurempi lukema, sitä suurempi osuus asiakkaistamme suosittelee palveluitamme.

*Huhtikuu 2024

Tavoitat meidät aina digitaalisesti, henkilökohtaisesti ja sujuvasti! Puhelinpalvelumme kautta vastaamme keskimäärin alle minuutissa. OmaRetta-palvelun kautta taas seuraat yhteydenottosi tilannetta reaaliajassa.

ISA-auktorisoituna isännöitsijänä olemme sitoutuneet laadukkaaseen isännöintipalveluun ja täyttämään toiminnassaan auktorisoinnin laatuvaatimukset.

Taloushallintoliiton auktorisoituna jäsenenä tarjoamme asiakkaillemme korkealaatuiset ja luotettavat talouspalvelut.

Pyydä ilmainen arviointi

Paljonko teidän taloyhtiönne voisi säästää?

Me olemme täällä auttamassa! Jatketaan juttelemalla taloyhtiönne tilanteesta ja tarpeista joko puhelimitse tai tapaamiskäynnillä.

Hyvä isännöinti lisää taloyhtiön arvoa ja asumisen mukavuutta. Kerromme mielellämme, miten se hoituisi teidän taloyhtiönne kohdalla.

Valitse millaisen yhteydenoton haluat(Pakollinen)
Isännöinnin kilpailuttaminen

Lataa ilmainen isännöinnin kilpailuttamisen opas

Mitä asioita isännöinnin kilpailuttamisessa tulee muistaa ja huomioida? Mitkä asiat valinnassa painavat teillä eniten? Oppaamme avulla kilpailutat tehokkaasti.