{{ result.type_rendered }}
Tuusantie 3, 03100 NummelaPuh. 010 228 2000
Toimiston aukioloajat:ma-to 9.00-15.00, pe 9.00-14.00
Puhelinpalvelu:ma- pe 9:00-16:00
Sähköposti:asiakaspalvelu@retta.fi
Retta Isännöinti Nummela on paikkakunnan suurin isännöintitoimisto. Tarjoamme asiakkaillemme ammattitaitoista ja laadukasta isännöintipalvelua ja suuren yrityksen asiakasedut koko Länsi-Uudenmaan alueella yli 20 vuoden kokemuksella. Toimistomme on auktorisoitu ja auditoitu (ISA) isännöintitoimisto. Asiakaskokemus ja kiinteistön arvon kehittäminen ohjaavat toimintaamme.
Toimistomme sijaitsee Nummelan keskustassa. Toimistossamme työskentelee 7 isännöitsijää ja 2 toimistoisännöitsijää. Henkilöstöllämme on pitkäaikainen kokemus ja osaaminen asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin lisäksi myös asuntovuokrauksesta. Asiakkainamme on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, lisäksi palveluihimme kuuluu asuntovuokrauspalvelut.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.