Ota yhteyttä Isännöinti

Asioi helposti sähköisesti

OmaRetta on sähköinen palvelukanava taloyhtiösi hallitukselle, osakkaille ja asukkaille. Kaikki asumiseen ja taloyhtiöösi liittyvä tieto on saatavilla OmaRetta-palvelussa ja asioiden hoitaminen on helppoa. Palvelussa voit mm. jättää isännöitsijällesi ilmoituksia, tilata asiakirjoja, tehdä vuorovakauksia ja paljon muuta.

Yhteystiedot

Retta Isännöinti palvelee paikallisesti yli 40 toimiston voimin ympäri Suomen. Löydä oman paikallisen isännöintitoimistosi yhteystiedot ja voit olla yhteydessä paikallisiin ammattilaisiin. Isännöinnin ammattilaiset palvelevat sinua asiantuntevalla ja pitkäaikaisella ammattitaidolla.

Etkö ole vielä asiakkaamme?

Asiakkaanamme saat mahdollisuuden hoitaa taloyhtiösi asioita nykyaikaisesti, helposti ja vaivattomasti. Isännöitsijänä varmistamme, että taloyhtiösi arki rullaa sujuvasti. Olemme Suomen suurin, mutta paikallisin isännöitsijä.

Asioi helposti verkossa

OmaRetta on palvelukanava asumisesi asioiden hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.

Vikailmoitus

Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.

Asiakirjojen tilaus

Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.

Omat maksutiedot

Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.

Vuoronvaraukset

Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.

Muuttoilmoitus

Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.

Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Toimistohaku

Valitse lähin toimipisteesi ja löydä oman alueesi yhteystiedot. Voit asioida kanssamme helposti myös sähköisesti.

{{item.address}}
Sähköposti: {{item.email}}
Aukioloajat:
Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

Valtakunnallinen puhelinpalvelu

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille

Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon).

Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asiakirjatilauksia (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) tai osakerekisteröintejä. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.

Asiakaspalvelumme kautta hoituvat myös muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.

Asiakaspalvelu:

puh. 010 228 4000

Asiakaspalvelun aukioloaika:

ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00.