Retta Isännöinti, Lohja

Toimiston yhteystiedot

Harjukatu 4, 08100 Lohja
Puh. 010 228 2000

Toimiston aukioloajat:
ma-to 9.00-16.00, pe 9.00-14.00

Puhelinpalvelu:
ma-pe klo 9-16

Sähköposti:
lohja.isp@retta.fi

Retta Isännöinti Lohja on toiminut Lohjan alueella lähes kaksikymmentä vuotta. Palvelemme asiakkaitamme neljän alan ammattilaisen iloisena tiiminä; kaksi isännöitsijää ja kaksi kiinteistösihteeriä. Palvelemme mielellämme asiakkaitamme isännöintiin ja asuntojen vuokrauksiin liittyvissä asioissa.

Toimistomme sijaitsee hyvällä paikalla Lohjan kaupungin keskustassa. Asiakas on meille sydämen asia ja teemme parhaamme, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme heille tärkeissä asumiseen ja isännöintiin liittyvissä asioissa.

Lohjan toimisto palvelee maanantaista torstaihin klo 9.00 – 16.00 ja perjantaisin klo 9.00 – 14.00. Tervetuloa!

Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.

Asioi helposti verkossa

OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.

Vikailmoitus

Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.

Asiakirjojen tilaus

Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.

Omat maksutiedot

Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.

Vuoronvaraukset

Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.

Muuttoilmoitus

Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.

Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille

Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.

Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.

Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta. 

Toimistomme asiantuntijat

Juha Alasalmi
yksikönpäällikkö
Kari Vikholm
isännöitsijä
Nainen-ja-mies-hymyilevat-poydan-aarella-tietokoneen-edessä

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista

Mistä olet kiinnostunut?

Pakolliset tiedot

Lisätiedot

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 1 GB.

    Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.