Uudistamme brändimme – olemme nyt Retta!

Retta on pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Osana konserninlaajuista muutosta ja kasvustrategiaa uudistamme brändimme ja sen myötä myös nimemme. Realia on 31.5.2022 alkaen Retta!

Brändiuudistus kattaa liiketoimintamme Suomessa ja Ruotsissa. Jatkossa Retta Group, Retta Isännöinti, Retta Management, Retta Asuntovuokraus, Retta Vakuutuspalvelut sekä Ruotsissa toimiva Hestia tunnetaan nimellä Retta. Konserniimme kuuluva Huoneistokeskus jatkaa toimintaansa omalla perinteikkäällä ja oranssilla brändillänsä sekä nimellänsä.

”Olemme muuttuneet viime vuosina voimakkaasti ja samalla laajentaneet palvelutarjontaamme muun muassa hankinta- ja taloyhtiön vakuutuspalveluilla. Retta nojaa jatkossakin vahvasti pohjoismaiseen arvomaailmaan ja tapaan tehdä töitä. Uusi brändi tekee muutoksen näkyväksi ja vauhdittaa organisaation kehitystä”, kertoo Rettan toimitusjohtaja Kari Virta

Miksi uudistumme?

Rettan brändiuudistus viestii jo kuljetusta muutosmatkasta ja kiteytyy uuteen nimeen. Useissa pohjoisissa kielissä Retta-sana muistuttaa oikeaa, hyvää tai oikeanlaista, ja toisaalta re-alkuisuus pitää uuden nimen kiinni tutussa toimialassa.

”Toivomme uuteen nimeemme liitettävän merkityksiä helposti lähestyttävästä, keskustelevasta ja oikeita valintoja tekevästä alan edelläkävijästä. Haluamme olla jatkossa entistäkin vahvempi suunnannäyttäjä koko alalle. Retta-brändin taakse sitoutuu suuri joukko osaavia ihmisiä, joiden haluna on ajatella koko kiinteistöalaa uudella tavalla”, Virta kertoo.

Lisätietoja muutoksesta