Retta lanseeraa ensimmäisenä vuokra-asuntojen verkkokaupan

Retta lanseeraa ensimmäisenä kiinteistömanagerina verkkokaupan, jossa uusi koti on vuokrattavissa suoraan verkosta ajasta ja paikasta riippumatta. Palvelu sisältää satoja vuokra-asuntoja ympäri Suomen. Retta Asuntovuokrauksen verkkokauppa löytyy osoitteesta vuokraus.retta.fi.

”Tällä hetkellä vuokra-asuntojen tarjonta on runsasta, ja hyvistä vuokralaisista käydään kovaa kilpailua. Tavoitteenamme on tarjota kilpailuetua meidät kumppanikseen valinneille kiinteistönomistajille ja auttaa heitä löytämään hyvät vuokralaiset omiin kohteisiinsa. Olenkin todella tyytyväinen, että olemme voineet tehdä verkkokaupan kaltaisen mittavan investoinnin, joka tuo asiakkaidemme vuokra-asunnot kattavasti ja helposti vuokralaisten ulottuville. Samalla pystymme tarjoamaan aidosti monikanavaista palvelua asuntojen vuokraajille”, Retta Managementin asuntopalveluiden johtaja Heidi Joutsenkunnas sanoo.

Vaivatonta digiasiointia ilman riskejä

Rettan verkkokaupassa asunnon vuokrauspäätöksen voi tehdä juuri silloin kun se itselle sopii ilman riskejä, sillä asunnon voi vuokrata tyytyväisyystakuulla. Verkkokauppa täydentää Rettan vuokrapalveluiden kattavaa valikoimaa, ja myös henkilökohtaista vuokraneuvontaa on saatavilla jatkossakin.

”Henkilökohtainen palvelukokemus on edelleen meille tärkeä, mutta kun verkkoasioinnista on tullut valtavirtaa, myös asuntovuokrauksessa on tärkeää pystyä tarjoamaan täysin digitaalinen asiointikokemus. Moni arvostaa sitä, että asiat voi hoitaa ilman odottelua omien aikataulujen puitteissa. Haluamme varmistaa, että asuntovuokrauksen prosessi on mahdollisimman helppo ja uuden verkkokaupan myötä pystymme tarjoamaan ympärivuorokautista palvelua ja tavoittamaan laajasti asuntojen etsijät.”, Joutsenkunnas kertoo.

Positiivista palautetta vuokralaisilta

Uudessa verkkokaupassa on panostettu siihen, että asunnon lisäksi voi vuokrata samalla asiointikerralla myös vaikkapa autopaikan.

”Meidän mielestämme toimiva asiointikokemus koostuu siitä, että asiakas voi hoitaa samassa palvelukanavassa kerralla kaikki asunnon vuokrauksen liittyvät asiansa. Pilotoimme uutta verkkokauppaa alkuvuodesta muutamilla paikkakunnilla ja keräsimme kokemuksia palvelun käytöstä. Saadun palautteen perusteella uskallan sanoa, että olemme onnistuneet kehittämään aidosti helpon ja hyödyllisen palvelun asuntojen vuokraamiseen. Uskonkin, että verkon kautta tapahtuva 24/7 vuokraaminen tulee kasvamaan merkittävästi ja vakiinnuttamaan asemansa perinteisten vuokraamisen tapojen rinnalle”, Joutsenkunnas sanoo.

Lisätietoa:

Retta Management: asuntopalveluiden johtaja Heidi Joutsenkunnas, puh. 040 517 5919, heidi.joutsenkunnas@retta.fi

Retta Management tarjoaa kiinteistöomaisuuden hallintaan ja johtamiseen liittyviä asiantuntijapalveluita kiinteistösijoittajille, käyttäjäomistajille ja kiinteistöjen vuokralaisille. Retta Management on osa Retta-konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. retta.fi/rettamanagement