Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajaksi Marjo Pääkkö

Retta -konsernin henkilöstöjohtajaksi Marjo Pääkkö

Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KM, VTK Marjo Pääkkö. Hän aloittaa tehtävässään viimeistään 13.2.2020. Pääkkö siirtyy Realialle Schenker Oy:n henkilöstöjohtajan tehtävästä.

”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Marjo Pääkön vastaamaan Realian henkilöstöasioista. Henkilöstötyytyväisyys ja hyvä johtaminen ovat Realian kasvun kannalta keskeisessä roolissa, ja näissä asioissa Marjon kokemus ja osaaminen vahvistavat konsernia erinomaisella tavalla. Haluamme olla entistä vahvempi kiinteistöjohtamisen ja kiinteistönvälityksen asiantuntijapalvelukonserni, ja hänen taustansa tukee erinomaisesti Realian ja sen konserniyhtiöiden kehittymistä”, Realia Group Oy:n toimitusjohtaja Kari Virta toteaa.

”Asuminen on yksi ihmisen tärkeimmistä elämänlaatua määrittelevistä tekijöistä. Alansa markkinajohtajana Realialla on tärkeä rooli kiinteistöjohtamisenpalveluiden kehittämisessä vastaamaan tulevaisuuden tarpeita. Lisäksi vahva tavoite kasvaa ja kansainvälistyä entisestään tekee Realiasta erittäin kiinnostavan toimijan. On upeaa päästä kehittämään Realiasta sen toimialojen parasta konsernia yhdessä asiakkaiden, osaavan henkilöstön ja asiantuntijoiden kanssa”, Marjo Pääkkö sanoo.

Henkilöstöjohtajana Marjo Pääkkö tulee vastaamaan Realia Group -konsernin HR-asioista kaikissa konsernin toimintamaissa, ja hän raportoi konsernin toimitusjohtajalle.