Katariina Lindholm on nimitetty Retta Group Oy:n uudeksi HR-johtajaksi

PsL Katariina Lindholm on nimitetty Retta Group Oy:n uudeksi HR-johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Lindholm on viimeksi toiminut sosiaali- ja terveysalalla Med Group Oy:n johtajana vastuullaan Ihmiset ja yhteisö -yksikkö. Siitä ennen hän on toiminut pitkään MPS-Yhtiössä konsulttina ja partnerina vastaten organisaatioiden ja johtamisen kehittämisen palveluista.

”Retta on ennen kaikkea palveluyritys, ja menestyksemme on kiinni kyvystämme luoda vahva palvelukulttuuri talon sisällä. Kulttuurin muuttaminen on aina mittava prosessi ja siksi olen erityisen iloinen siitä, että Katariina Lindholm nyt liittyy joukkoomme. Haluamme muuttaa alan toimintatapoja, ja tämä vaatii myös henkilöstöltä paljon. Katariina on koko uransa ajan ollut vahvasti mukana erityyppisissä organisaatio- ja kulttuurimuutoksissa ja tuo kokemuksellaan ja osaamisellaan meille paljon lisäarvoa.”, sanoo Retta Groupin toimitusjohtaja Kari Virta.

”Olen innostunut ja kiitollinen mahdollisuudesta päästä osaksi Rettaa. Hyvä asiakaskokemus ja palveluyrityksen menestys lähtee meistä ihmisistä ja haluan antaa oman panokseni jokaisen rettalaisen onnistumiseen. Onnistumisen mahdollistaa oikeanlainen organisaatiokulttuuri, joka vaalii ammattitaitoa, hyvinvointia ja vastuullisuutta, ja se rakennetaan ihmisten kanssa yhdessä.”, sanoo Katariina Lindholm.

Katariina Lindholm aloittaa Rettan HR-johtajana viimeistään 23.3.2023 ja raportoi Retta Groupin toimitusjohtaja Kari Virralle.

Lisätietoja
Kari Virta, toimitusjohtaja, Retta Group, kari.virta@retta.fi, puh. 040 751 1853