Retta-konsernin rakennetta yksinkertaistetaan

Rettan konsernirakennetta muutetaan toiminnallisesti selkeämpään suuntaan. Muutos vahvistaa yhteistä toimintaa Suomessa ja Ruotsissa erityisesti kiinteistöjohtamisen alueella. Tämä tarkoittaa muun muassa, että pohjoismaisella tasolla haluamme tarjota yrityksille asiantuntijapalveluita yhtenäisesti Retta-nimen alla, Retta Oy:nä ja Retta AB:na.

Jatkossa nykyinen Retta Services Oy -nimi jää pois käytöstä. Retta Managementin juridinen nimi on jakautumisen jälkeen Retta Oy, Retta Isännöinnin Retta Isännöinti Oy. Muutos koskee ainoastaan juridisia nimiä, ja toimimme jatkossakin Suomessa Retta Management- ja Retta Isännöinti -nimillä. Muutos astuu voimaan 1.7.2024.

Juridisella muutoksella ei ole vaikutusta päivittäiseen operatiiviseen toimintaan tai nykyisten organisaatioiden rakenteeseen tai henkilöstömme työsuhteisiin. Liiketoimintajohtaja Minna Toiviainen jatkaa Retta Managementin johdossa ja vastaavasti liiketoimintajohtaja Anders Gylling Retta Isännöinnin johdossa.