Retta Isännöinti on ostanut Tampereen KV-Isännöinti Oy:n

Retta Isännöinti on ostanut Tampereen KV-Isännöinti Oy:n liiketoiminnan. Yrityskaupassa yrityksen henkilöstö ja asiakkaat siirtyvät Retta Isännöinnille.

Tampereen KV-Isännöinti Oy on tamperelainen isännöintiyritys, joka aloitti toimintansa vuonna 2000. Yrityksessä on työskennellyt kuusi vakituista työntekijää sekä yrittäjät Katariina Kivipensas ja Kari Mäkelä.

”Isännöintiala kehittyy nopeasti ja alalle kohdistuu paljon uusia vaatimuksia ja odotuksia. Yrityskaupan myötä saamme leveämmät hartiat uusiin haasteisiin vastaamiseksi. Meille oli tärkeää löytää toiminnallemme asiantunteva jatkaja, jonka käsiin voimme luottaa niin asiakkaamme kuin yrityksemme erittäin osaavat isännöintialan ammattilaiset. Rettan avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme nykyisen hyvän ja avoimen toimintalaadun lisäksi vielä nykyistä laajemmat palvelumahdollisuudet.”, Tampereen KV-Isännöinnin yrittäjät Katariina Kivipensas ja Kari Mäkelä kommentoivat.

Tampere on Retta Isännöinnin toiseksi suurin toiminta-alue pääkaupunkiseudun jälkeen, ja Retta työllistää Pirkanmaan alueella jatkossa lähes 100 henkilöä.

”Tampereen KV-Isännöinti on hienosti hoidettu ja hyvämaineinen isännöintiyritys. Olemme iloisia, että saamme tämän joukon ammattilaisia tiimiimme ja voimme mahdollistaa laadukkaat isännöinnin palvelut yrityksen asiakkaille myös jatkossa. Retta Isännöinnillä on Tampereella vahva paikallinen läsnäolo ja osaaminen, minkä lisäksi pystymme tarjoamaan asiakkaillemme nykyaikaiset digitaaliset palvelut ja kattavan asiantuntijaverkoston tietämyksen. Uskon, että näistä on hyötyä sekä nykyisille että nyt meille siirtyville uusille asiakkaille.”, Retta Isännöinnin Tampereen yksikönpäällikkö Kai Majaniemi sanoo.