Toimitilojen kiinteistöjohtamisen palvelut kasvussa 

Retta Management on viime vuosina vahvasti kehittänyt toimintaansa toimitilojen kiinteistöjohtamisen palveluiden saralla. Kasvusta kertoo mm. aiemmin tänä vuonna julkistettu yhteystyösopimus Patrizian Suomen toimitilasalkun osalta, uudistettu Rettan oma toimitilahakuportaali, läpinäkyvyyden ja laadun varmistava toiminnanohjausjärjestelmä sekä panostukset toimitilavuokraukseen niin lisäresurssien kuin markkinoinnin voimin.

Erityisen tärkeänä on nähty arjen tehtävien, asiakasyhteistyön ja yhdessä tekemisen kehittäminen. Tehokkaat ja helpot työprosessit varmistavat sen, että tehdään oikeita asioita oikein. Kulttuuri ja yhdessä tekemisen malli taas sen, että tekeminen on myös mukavaa. Ilo kuuluu arjessa eikä hommia tarvitse tehdä yksin.  

Retta tarjoaa kokonaisvaltaisen palveluiden kirjon, pitäen sisällään tekniset-, hallinnolliset-, taloudelliset,- ja kaupalliset kiinteistöjohtamisen palvelut sekä toimitilojen vuokrauksen. Hoidammekin monenlaisia toimitiloja, aina toimistorakennuksista hotelleihin ja kauppa- ja ostoskeskuksiin sekä logistiikkakohteista laajoihin business park -kokonaisuuksiin. 

”Kasvusta ja monipuolisesta osaamisesta kertovat myös uudet asiakkuutemme niin pienemmissä kuin suuremmissakin kokonaisuuksissa. Salkkukokonaisuuksien lisäksi olemme jo pitkään hoitaneet ammattimaisesti myös yksittäisiä moniomisteisia kohteita, mikä on edesauttanut kasvuamme”, kertoo Rettan toimitilapalveluiden johtaja Immo Suutarinen

Suunnitelmallista kiinteistöjohtamista 

Menestyvä kiinteistöjohtaminen edellyttää suunnitelmallista, asiakkaan strategian sekä tavoitteet huomioivaa, ja aktiivista toimintaa. Me Rettalla uskomme vahvasti kehitystoiminnan tuloksiin ja osaamiseemme – olemme aktiivisia niin käyttäjä- kuin asiakasrajapinnassakin.  Pidämme ylläpidon kustannukset optimaalisella tasolla ja vuokrauspalvelumme tuella varmistetaan korkea, käyttöaste sekä maksimaalisen vuokratuotto. Ammattitaitoinen ja kohteilla läsnä oleva toimintamme lisäävät myös kohteiden vetovoimaa, parantavat olemassa olevien vuokralaisten tyytyväisyyttä ja helpottavat uusien vuokralaisten houkuttelemista asiakkaidemme vapaisiin toimitiloihin. 

Valtakunnallinen läsnäolo paikallismarkkinassa ja kattavaan kokemukseen perustuva kiinteistöjohtamisen osaaminen takaavat erinomaisen palvelun ympäri Suomea sekä ajankohtaisen tiedon paikallisesta markkinatilanteesta. Vuosittaisen toteutettavan asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella Retta on onnistunut kehittämään palveluitaan erinomaisen hyvin haastavasta markkinasta huolimatta. Korkeimmat arviot saimme siitä, että ymmärrämme asiakkaamme liiketoimintaa, toimimme ammattimaisesti ja yhteistyö kanssamme on sujuvaa ja mukavaa. 

”Suunnittelemme ja mitoitamme palvelutuotantomme aina siten, että kiinteistö- ja vuokrauspäälliköillämme on aidosti aikaa kohteille ja vuokralaisille. Suunnitelmallinen toimintamme ja tiivis asiakasyhteistyö tukee vahvasti asiakkaidemme kiinteistösijoitusten tuottojen ja arvon kehitystä”, jatkaa Suutarinen. 

Vahva keskittyminen kiinteistöjohtamisen palveluihin  

Retta Isännöinnin myynnin mukanaan tuoma muutos takaa Retta Managementille entistä vahvemmat mahdollisuudet keskittyä ammattimaisille sijoittajille suunnattuihin kiinteistöjohtamisen palveluihin, vahvaan yhdessä tekemisen meininkiin ja siihen iloon minkä olemme yhdessä rakentaneet. Vahvuutemme on edelleenkin oma tiimimme missä homma hoituu, kaveria autetaan ja yhdessä onnistuminen on arkea. 

Tutustu toimitilojen kiinteistöjohtamisen palveluihin 

Lisätietoja:

Immo Suutarinen
Vice President, Property management services, Commercial
Retta Management
immo.suutarinen@retta.fi
Puh.
+358 400 518 868