Retta Asuntovuokrauksen asukkaan sähköiset palvelut siirtyneet OmaRM-palveluun

Retta Asuntovuokrauksen asukkaan sähköiset palvelut siirtyneet OmaRM-palveluun

Retta Asuntovuokrauksen asukkaan sähköiset palvelut löytyvät jatkossa OmaRM-palvelusta, jonka löydät osoitteesta: https://omarm.fi. Löydät alta ohjeet, kuinka ottaa OmaRM-palvelu käyttöön.

Et löydä vuokralaistietojasi OmaRettasta enää 25.11.2024 alkaen.

Näet jatkossa kaikki tietosi OmaRM-palvelussa. Vanhat OmaRetta-tunnukset ovat poistuneet käytöstä ja sinun tulee rekisteröityä uudelleen OmaRM-palveluun mobiilivarmenteen tai pankkitunnusten avulla. Rekisteröitymisen jälkeen tietosi näkyvät OmaRM-palvelussa ja kirjautuminen onnistuu rekisteröitymisen yhteydessä luoduilla tunnuksilla.

Kuinka ottaa OmaRM-palvelu käyttöön:

  1. Siirry osoitteeseen https://omarm.fi
  2. Rekisteröidy OmaRM-palveluun joko mobiilivarmenteen tai pankkitunnusten avulla ja luo uudet tunnukset
  3. Vuokralaistietosi näkyvät OmaRM-palvelussa rekisteröitymisen jälkeen

OmaRM-palvelu on sähköinen palvelukanava vuokralaisille asumisen asioiden hoitoon. Palvelu on käytettävissä kaikilla päätelaitteilla – myös kännykällä.

OmaRM-palvelun ominaisuudet:

Kaikille vuokra-asukkaille:

  • Kiinteistön tietojen tarkastelu
  • Ohjeet muutto- ja vikailmoitusten tekoon
  • Tarvittavat yhteystiedot asumisen asioiden hoitamiseen
  • Tiedotteet asumiseen liittyen

Lisäksi taloyhtiöstä riippuen on mahdollista myös mm.

  • Dokumentit ja tiedot
    Tarkastella asukkaan ohjeita, järjestyssääntöjä ja muuttajan ohjeita
  • Ilmoitukset
    Tehdä sähköinen muutto- ja vikailmoitus
  • Varaukset ja lisäpalvelut
    Varata autopaikkoja, saunavuoroja ja muita tiloja
  • Vuokranmaksutiedot
    Nähdä menneet ja tulevat maksu- ja laskutustiedot

Asiakaspalvelun yhteystiedot:

010 228 5000

asiakaspalvelu.rm@rettamanagement.fi

Asiakaspalvelun aukioloajat:

ma-ti 8-16, ke 9-16, to-pe 8-16