Retta Isännöinti, Åbo

Kontakuppgifter till byrån

Eerikinkatu 26, 20100 Åbo

Tfn. 010 228 7050

Öppettider: mån-tors 9-15, stängt på fredag

Telefontjänst: mån-tors 9-16, fre 9-14
Du kan också göra affärer elektroniskt i Oma Retta-tjänsten 24/7.

OmaRetta-tjänsten för bostadsbolag

OmaRetta är en elektronisk servicekanal för ditt bostadsbolags styrelse, aktieägare och invånare. All information gällande bostadsbolaget och boendet finns tillgänglig i tjänsten OmaRetta och det är lätt att sköta ärenden. I tjänsten kan du bland annat lämna anmälningar till din disponent, beställa dokument, boka tider och mycket mer.

Felanmälan

Med en felanmälan kan du meddela om problem som kräver serviceåtgärder. Vid brådskande skador, till exempel vattenskador, ska du omedelbart kontakta servicebolagets jour per telefon.

Dokumentbeställningar

Beställ dokument, till exempel disponentintyg, bolagsordning eller utdrag ur boenderegistret, direkt via tjänsten och betala ditt köp med nätbankskoder eller faktura.

Egna betalningsuppgifter

I tjänsten ser du alla dina faktureringsuppgifter som rör ditt eget bostadsbolag, om det så är fråga om vederlagsbetalningar, bruksavgift eller vattenfakturor.

Tidsbokning

Skicka en bokningsförfrågan om parkeringsplats, bastu eller något annat utrymme i ditt bostadsbolag.

Vanliga frågor

Kunde du inte hitta svar på din fråga? Se ännu vanliga frågor som kundtjänsten får

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

I huvudstadsregionen kan du få service från vår yrkeskunniga kundtjänstcentral. Obs: Om du bor i en av Rettas hyresbostäder, hittar du kontaktuppgifterna till kundtjänsten här (på finska).

I Helsingfors, Esbo och Vanda har vi flera lokala byråer.

Kundtjänstens tjänster för bostadsbolag och dess invånare

Skötsel av bostadsbolagets invånarkontakter per telefon, e-post och chatt (vid behov hänvisning till underhållet osv.) Dokumentbeställningar (disponentintyg, låneandelsräkningar m.m.) aktieregistreringen.  Läs noggrannare anvisningar här. Flyttanmälningar, inloggningsproblem vid elektronisk ärendehantering, parkeringsplatser, bastutider, beställning av extra nycklar, ändringar av vederlag samt betalningsärenden, övertrassering av konto vid överbetalningar (återbetalning av vattenavgift) eller kvitton (till exempel bensin för gräsklippning, material för gårdstalko) och utjämningsfakturering för vatten.

Vår telefontjänst är tillgänglig vardagar 9-16. Kontrollera servicenumret för ditt område via kontorsökningen

Experterna i våra kontor

Person placeholder image
Heidi Karhu
yksikönpäällikkö
Person placeholder image
Päivi Rounas
asiakaspalvelu
Person placeholder image
Minna Huusko
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Antero Saarela
isännöitsijä
Person placeholder image
Titta Stenfors
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Mikko Jaarva
tekninen isännöitsijä
Person placeholder image
Petri Pyykkönen
isännöitsijä
Person placeholder image
Tero Latikka
isännöitsijä
Person placeholder image
Jyrki Björklund
isännöitsijä
Person placeholder image
Satu Järvinen
isännöitsijä
Person placeholder image
Tuomas Lehtisalo
tekninen isännöitsijä
Person placeholder image
Jan Lindros
isännöitsijä
Person placeholder image
Petri Luotola
tekninen isännöitsijä
Person placeholder image
Kari Lähde
isännöitsijä
Person placeholder image
Sari Määttänen
isännöitsijä
Person placeholder image
Timo Karuneva
Isännöitsijäharjoittelija
Person placeholder image
Liridona Hasani
Toimistoisännöitsijäharjoittelija
nainen-tabletin-kanssa.

Lämna en offertförfrågan på disponent

Vad är du intresserad av?

Tilläggsinformation

Ja tack! Jag tar gärna emot nyheter om boende och Retta Isännöinti via e-post.

Genom att skicka in formuläret ger du oss tillåtelse att behandla dina uppgifter i enlighet medvår integritetspolicy.