{{ result.type_rendered }}
Pankit eivät maksa yleensä taloyhtiöiden käyttötileille korkoa, vaikka tileillä makaa usein suuria summia rahaa. Rettan taloyhtiöasiakkaalla on keskimäärin käyttötilillänsä noin 50 000 euroa, ja yhteensä asiakkailla on noin 300 miljoonaa euroa korotonta varallisuutta.
Ratkaisuksi ongelmaan Retta Isännöinti on yhdessä Adorin ja Danske Bankin kanssa luonut uuden Korollinen käyttötili -palvelun. Palvelun kautta taloyhtiö saa sekä korkotuoton taloyhtiön käyttötilille sekä edullisemmat pankkipalveluhinnastot, jotka varmistavat hyödyn, vaikka korkotuotto jäisi vähäiseksi. Vuosisäästö vastaa tyypillisesti 1–2 kuukauden isännöintipalkkiota. Palvelun käyttöönotto on helppoa. Taloyhtiön on vain siirrettävä maksuliikenteensä ja vastikkeet Danske Bankiin Adorin kautta. Retta tai Ador ei veloita palvelun käyttöönotosta taloyhtiöltä mitään, joten taloyhtiö saa edut ilman lisäkustannuksia. Ador saa Danske Bankilta palkkion asiakashankinnasta.
Kiinnostuitko?
Pyydä yhteydenottoa osoitteessa www.ador.fi/korkoetu tai kysy palvelusta isännöitsijältäsi.Taloyhtiön hallitus tekee kirjallisen päätöksen ja valtuuttaa Adorin avaamaan asiakkuudenDanske Bankiin ja hoitamaan tilinsiirron. Ador hoitaa tilinsiirron käytännön asiat ja toimittaa uusilla pankkiyhteystiedoilla varustetut vastikelaskut osakkaille yhteistyössä isännöitsijän kanssa.
Ador Rahoituspalvelut on neuvotellut korolliselle käyttötilille edulliset ehdot. Taloyhtiö esimerkiksi hyötyy korkoa korolle -ilmiöstä, koska korko lasketaan päiväsaldolle ja maksetaan tilille kuukausittain. Maksettu korko alkaa siten tuottamaan uutta korkoa.
2. Tili on normaali käyttötili ilman määräaikoja tai rajoituksia.
3. Danske Bank tarjoaa 40–50 % edullisimman hinnan pankkipalveluille Adorin kautta liittyville.
Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista, niin otamme sinuun yhteyttä ja kerromme kuinka voimme olla avuksi.