Ador Vakuutuspalvelut Oy tuo taloyhtiöille asiantuntemusta ja turvaa – ensimmäinen laatuaan Suomessa

Ador Vakuutuspalvelut Oy on Suomen ensimmäinen vakuutusmeklariyhtiö, joka toimii osana kiinteistökonsernia. Vuonna 2020 perustettu yritys tarjoaa vakuutuspalveluita yksinomaan Retta Isännöinnin ja Kontu Isännöinnin asiakastaloyhtiöille.

– Me emme ole vakuutusyhtiöiden edustajia, vaan edustamme aina asiakasta ja ajamme taloyhtiön etua, kiteyttää Ador Vakuutuspalveluiden vakuutuspalvelujohtaja Jussi Merikoski.

Riippumatonta edunvalvontaa taloyhtiön puolesta

Tällä hetkellä valtaosa Retta Isännöinnin taloyhtiöasiakkaista hyödyntää Adorin palveluita. Taloyhtiön hallitus tai isännöitsijä voi toki hoitaa vakuutusasioita itse, mutta käytännössä se on usein haastavaa.

– Ammatti-isännöitsijänkin voi olla vaikea pysyä perillä ehtojen yksityiskohdista tai valvoa korvauspäätösten oikeellisuutta. Meidän vahvuutemme on nimenomaan siinä, että tunnemme kiinteistövakuuttamisen läpikotaisin ja seuraamme alan muutoksia jatkuvasti, Merikoski kertoo.

Kilpailutuksella jopa 30 % säästöjä

Yksi vakuutusmeklarin tärkeimmistä tehtävistä on huolehtia, että taloyhtiö on vakuutettu oikein – ei liikaa eikä liian vähän. Säännöllinen vakuutusten kilpailutus varmistaa ajantasaisen ja kustannustehokkaan vakuutusturvan.

– Sopivin paketti ei aina ole halvin, vaan se, joka kattaa olennaiset riskit mutta on hinnaltaan kilpailukykyinen, Merikoski sanoo.

Säännöllisen kilpailutuksen avulla taloyhtiöt voivat säästää vakuutusmaksuissaan jopa 30 prosenttia vuodessa.

– Harva huomaa, että vakuutushintoja korotetaan vuosittain. Siksi kilpailutus kannattaa tehdä riittävän usein, Merikoski muistuttaa.

Ador Vakuutuspalveluiden vakuutuspalvelujohtaja Jussi Merikoski.

Ammattituki vahinkotilanteissa

Jos taloyhtiössä sattuu vahinko, kuten vesivuoto tai tulipalo, Ador Vakuutuspalvelun vahinkoasiantuntijat hoitavat koko prosessin taloyhtiön puolesta yhdessä isännöitsijän kanssa.

– Dokumentoimme vahingon, arvioimme sen korvattavuuden ja tarkistamme vakuutusyhtiön tekemät päätökset. Jos päätöksissä on epäselvyyksiä, reklamoimme ne tarvittaessa vakuutuslautakuntaan asti ja varmistamme, että taloyhtiö saa täyden hyödyn, Merikoski kertoo.

Tehokkuutta konsernin sisäisestä yhteistyöstä

Ador Vakuutuspalvelut toimii tiiviissä yhteistyössä isännöintiyhtiöiden kanssa, mikä tuo selkeitä hyötyjä asiakkaille.

– Kun vakuutusasiat hoidetaan samassa konsernissa isännöinnin kanssa, tieto kulkee sujuvasti ja voimme reagoida nopeasti asiakkaan tarpeisiin, Merikoski kertoo.

Nopea ja asiantunteva palvelu perustuu saumattomaan yhteistyöhön vakuutusmeklarien, vahinkoasiantuntijoiden ja isännöitsijöiden välillä.

Lisäturvaa asiakastuotteilla

Perinteinen kiinteistövakuutus ei kata kaikkea. Tämän vuoksi Ador Vakuutuspalvelut on kehittänyt asiakastaloyhtiöille lisäturvatuotteita, jotka laajentavat vakuutussuojaa.

Esimerkiksi Ador Torjuntaturva auttaa kattamaan tuholaistorjunnan kuluja, joita kiinteistövakuutus ei kata.

Ador Asiakasturva puolestaan tarjoaa asukkaille lisäturvaa tapaturmien, avaimen katoamisen tai asumisen keskeytymisen varalta. Se on voimassa ympäri vuorokauden taloyhtiön alueella, yhteisissä tiloissa ja talkoissa sekä korjaustöiden aikana ilmoitetussa huoneistossa. -Kaikki Ador Vakuutuspalveluiden lisäedut ovat räätälöityjä vakuutusturvia vain omille asiakkaillemme. Meidän tehtävämme on huolehtia, että asiakkaamme vakuutusturva on kunnossa – juuri oikealla tasolla ja oikeaan hintaan, summaa Merikoski.

Kiinnostuitko?

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista, niin otamme sinuun yhteyttä ja kerromme kuinka voimme olla avuksi.

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista

Mistä olet kiinnostunut?

Pakolliset tiedot

Lisätiedot

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 128 MB.

    Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.