Teimme valtavan muutoksen – asiakastyytyväisyys ampaisi nousuun
Tavoitettavuus, palvelun nopeus, proaktiivisuus ja henkilöstön asiantuntevuus. Ne ovat asioita, joista Retta Isännöintiä kiitellään eniten.
”Melkein kaikki on laitettu uusiksi aina prosesseista työvälineisiin”, kertoo muutostyön ohjaksissa alusta pitäen ollut kehitysjohtaja Linda Koivunen.
Aluksi keskityttiin perusasioihin. Käytäntöjä suoraviivaistettiin ja toimintamalleja selkiytettiin. Työvälineitä kehitettiin niin, että ne tukevat tiimityöskentelyä ja tekevät toiminnasta mahdollisimman läpinäkyvää. Myös organisaation johtamisjärjestelmää ja henkilöstön perehdyttämisen mallia uudistettiin.
”Nyt meillä on selkeä tapa toimia – Rettan oma malli”, Koivunen kiteyttää.