Retta Isännöinti kasvaa Vaasassa yrityskaupalla – Oy Buma-Team Ltd Ab osaksi Retta Isännöintiä

Nainen katsoo ikkunasta ulos ja hymyilee kauniissa toimistossa retta.fi

Suomen suurin isännöintialan yritys Retta Isännöinti Oy on ostanut Rannikko-Pohjanmaalla toimivan isännöintiyritys Oy Buma-Team Ltd Ab:n. Yrityskauppa noudattaa Retta Isännöinnin kasvustrategiaa ja tukee Retta Isännöinnin tavoitetta toimia isännöintialan suunnannäyttäjänä.

Pohjanmaan rannikkoalueella laadukasta isännöintipalvelua tarjoava Oy Buma-Team Ltd Ab on palvellut asiakkaitaan jo 90-luvun puolivälistä alkaen. Buma-Team isännöi yhteensä noin 200 kohdetta.

”Buma-Team on saavuttanut Rannikko-Pohjanmaalla vankan markkina-aseman ja olemme tunnettu paikallisesta ja asiantuntevasta palvelusta. Haluamme tarjota parasta palvelua asiakkaillemme ja panostaa isännöintiliiketoiminnan kehittämiseen alueella jatkossakin ja yhdistyminen Retta Isännöintiin mahdollistaa tämän erittäin hyvin”, Buma-Teamin toimitusjohtaja Janne Ala sanoo.
”Meidän nykyinen loistava henkilöstömme jatkaa työtämme asiakkaidemme hyväksi ja kaupan myötä pääsemme yhdistämään resurssimme Retta Isännöinnin asiantuntevan Vaasan-toimiston kanssa sekä saamme valtakunnallisen organisaation tuen käyttöömme”, Janne Ala jatkaa

”Toivotan Buma-Teamin henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi osaksi Retta Isännöintiä. Kaupan myötä meillä on mahdollisuus yhdessä tarjota Buma-Teamin asiakkaille valtakunnallisen isännöintialan toimijan asiantuntijuus ja kehittyvät palvelut, joihin panostamme voimakkaasti. On ilo saada Buma-Teamin ammattitaitoinen henkilöstö osaksi isännöintialan kehitystyötä, ja olen erittäin tyytyväinen strategiamme mukaisen kasvun jatkumisesta myös Pohjanmaalla. Haluan toivottaa Janne Alalle menestystä Retta Isännöinti Oy:n Vaasan toimipaikkojen päällikkönä”, Retta Isännöinnin liiketoimintajohtaja Veli Huotari sanoo.

Yrityskauppa ei vaikuta voimassa oleviin asiakassopimuksiin. Oy Buma-Team Ltd Ab jatkaa kaupan jälkeen toistaiseksi toimintaansa omana yhtiönä.

Retta Isännöinti on osa Retaa, joka on Pohjoismaiden suurin kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoava konserni.

Lisätiedot:

Veli Huotari, liiketoimintajohtaja, Retta Isännöinti Oy, puh 040 509 5087

Janne Ala, yksikönpäällikkö, Retta Isännöinti Oy, puh 020 116 0204

Retta Isännöinti on osa Retta -konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Retaan kuuluvat Huoneistokeskus, SKV Kiinteistönvälitys, Huom! Huoneistomarkkinointi, Retta Isännöinti ja Retta Management. Baltian liiketoiminnoista vastaa Ober-Haus sekä Ruotsin toiminnoista Hestia. Retan vuotuinen liikevaihto on noin 134 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee yli 2 000 henkilöä. Yhteistä kaikille yrityksille on asiakastyytyväisyyden korostaminen, jota rakennetaan räätälöidyillä tuotteilla sekä aktiivisella ja ammattitaitoisella palvelulla. www.retta.fi www.rettaisannointi.fi