Realia Isännöinti kasvaa Vaasassa yrityskaupalla – Oy Buma-Team Ltd Ab osaksi Realia Isännöintiä

Nainen katsoo ikkunasta ulos ja hymyilee kauniissa toimistossa retta.fi

Suomen suurin isännöintialan yritys Realia Isännöinti Oy on ostanut Rannikko-Pohjanmaalla toimivan isännöintiyritys Oy Buma-Team Ltd Ab:n. Yrityskauppa noudattaa Realia Isännöinnin kasvustrategiaa ja tukee Realia Isännöinnin tavoitetta toimia isännöintialan suunnannäyttäjänä.

Pohjanmaan rannikkoalueella laadukasta isännöintipalvelua tarjoava Oy Buma-Team Ltd Ab on palvellut asiakkaitaan jo 90-luvun puolivälistä alkaen. Buma-Team isännöi yhteensä noin 200 kohdetta.

”Buma-Team on saavuttanut Rannikko-Pohjanmaalla vankan markkina-aseman ja olemme tunnettu paikallisesta ja asiantuntevasta palvelusta. Haluamme tarjota parasta palvelua asiakkaillemme ja panostaa isännöintiliiketoiminnan kehittämiseen alueella jatkossakin ja yhdistyminen Retta Isännöintiin mahdollistaa tämän erittäin hyvin”, Buma-Teamin toimitusjohtaja Janne Ala sanoo.

”Meidän nykyinen loistava henkilöstömme jatkaa työtämme asiakkaidemme hyväksi ja kaupan myötä pääsemme yhdistämään resurssimme Realia Isännöinnin asiantuntevan Vaasan-toimiston kanssa sekä saamme valtakunnallisen organisaation tuen käyttöömme”, Janne Ala jatkaa.

”Toivotan Buma-Teamin henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi osaksi Realia Isännöintiä. Kaupan myötä meillä on mahdollisuus yhdessä tarjota Buma-Teamin asiakkaille valtakunnallisen isännöintialan toimijan asiantuntijuus ja kehittyvät palvelut, joihin panostamme voimakkaasti. On ilo saada Buma-Teamin ammattitaitoinen henkilöstö osaksi isännöintialan kehitystyötä, ja olen erittäin tyytyväinen strategiamme mukaisen kasvun jatkumisesta myös Pohjanmaalla. Haluan toivottaa Janne Alalle menestystä Realia Isännöinti Oy:n Vaasan toimipaikkojen päällikkönä”, Realia Isännöinnin liiketoimintajohtaja Veli Huotari sanoo.

Yrityskauppa ei vaikuta voimassa oleviin asiakassopimuksiin. Oy Buma-Team Ltd Ab jatkaa kaupan jälkeen toistaiseksi toimintaansa omana yhtiönä.

Realia Isännöinti on osa Realiaa, joka on Pohjoismaiden suurin kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoava konserni.