Retta Isännöinti on ostanut Isännöinti Mannilan liiketoiminnan

Isännöinti Mannila ja Retta Isännöinti ovat tehneet kaupan, jonka myötä Isännöinti Mannilan liiketoiminta, henkilöstö ja asiakkuudet siirtyvät Retta Isännöinnille.

”Isännöintiala kehittyy nopeasti ja alalle kohdistuu paljon uusia vaatimuksia, joista kartalla pysyminen edellyttää paljon aikaa ja resursseja. Halusin löytää toiminnallemme asiantuntevan ja riittävän suuren jatkajan, jonka käsiin voimme luottaa niin asiakkaamme kuin yrityksemme erittäin osaavat isännöintialan ammattilaiset. Yrityskaupan myötä saamme leveämmät hartiat alan muutoksiin vastaamiseksi.”, Isännöinti Mannilan yrittäjänä toiminut Jenni Mannila kertoo.

Yrityskaupan myötä Retta työllistää Hämeenlinnan alueella yli 90 henkilöä.

”Isännöinti Mannila on hienosti hoidettu isännöintiyritys. Olemme iloisia, että saamme tämän joukon ammattilaisia työkavereiksemme ja pääsemme yhdessä tarjoamaan laadukkaita isännöintipalveluita Hämeenlinnan, Janakkalan ja Riihimäen alueilla. Retta Isännöinnillä on Hämeenlinnassa vahva paikallinen läsnäolo ja osaaminen, minkä lisäksi pystymme tarjoamaan asiakkaillemme nykyaikaiset digitaaliset palvelut ja kattavan asiantuntijaverkoston tietämyksen. Näistä on varmasti hyötyä sekä nykyisille että nyt meille siirtyville uusille asiakkaille.”, Retta Isännöinnin Hämeenlinnan yksikönpäällikkö Janne Kuittinen sanoo.