Realia Isännöinti vahvistaa toimintaansa Helsingissä ostamalla Rakennusmestari-isännöinnin liiketoiminnan

Pohjoismaiden suurimpaan kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoavaan Realia Group -konserniin kuuluva Realia Isännöinti Oy on solminut 3.6.2019 liiketoimintakaupan Helsingissä toimivan Rakennusmestari-isännöinti Oy:n liiketoiminnan siirtymisestä Realia Isännöinnille. Rakennusmestari-isännöinti Oy:n isännöimät nykyiset asunto-osakeyhtiöasiakkuudet siirtyvät Realia Isännöinti Oy:lle 15.6.2019 alkaen.

Rakennusmestari-isännöinti Oy on Helsingin keskustassa Vuorimiehenkadulla toimiva isännöintialan yritys. Nyt solmitun liiketoimintakaupan myötä yrityksen isännöimät asunto-osakeyhtiöasiakkuudet siirtyvät Realia Isännöinnille.

Rakennusmestari-isännöinti Oy:n toimitusjohtaja, kiinteistöneuvos Juhani Veijonen siirtyy liiketoimintakaupan myötä eläkkeelle.

”77-vuoden ikäisenä on jo aika päästää irti työelämästä ja siirtyä nauttimaan eläkepäivistä harrastusten ja läheisten pariin. Olen saanut pitkän työurani aikana katsoa kiinteistöalaa useammasta eri näkökulmasta, kehittää osaamistani ja ammattitaitoani sekä viimeiset 24 vuotta työskennellä omassa isännöintiyrityksessäni. Aktiivisen etsimisen jälkeen Realia Isännöinti on varmasti yritykseni isännöimille asunto-osakeyhtiöille asiantunteva ja luotettava kumppani jatkossa”, kiinteistöneuvos Juhani Veijonen sanoo.

”Olemme päässeet Juhani Veijosen kanssa hyvään yhteistyöhön varmistaaksemme Realia Isännöinnille siirtyvien asiakkuuksien korkealaatuisen ja sujuvan palvelun turvaamisen jatkossakin. Haluan onnitella Juhani Veijosta hänen toukokuussa Tasavallan Presidentiltä saamastaan kiinteistöneuvoksen arvonimestä ja toivotan hänelle antoisia eläkepäiviä pitkän ja hienon työuran jälkeen”, sanoo Realia-konsernin toimitusjohtaja ja Realia Isännöinnin hallituksen puheenjohtaja Matti Bergendahl.

”Realia Isännöinnin kasvu sekä orgaanisesti että myös yritysostoilla on tärkeä osa koko Realia-konsernin kasvustrategiaa. Olen erittäin tyytyväinen, että tämän yrityskaupan myötä strategiamme mukainen kasvu isännöintiliiketoiminnassa jatkuu”, Bergendahl jatkaa.