Huom! Kiinteistönvälitys ja Huoneistokeskus yhdistävät voimansa – Huoneistokeskus kasvaa valtakunnallisesti

Työporukka sopii työtehtäviään mukavassa työtilassa retta.fi

Huom! Kiinteistönvälitys Oy ja Huoneistokeskus Oy yhdistävät voimansa 1.9.2021 alkaen Huoneistokeskus-brändin alle. Yhdistymisen myötä Huoneistokeskus on entistäkin vahvempi toimija kiinteistönvälitysmarkkinoilla ja tarjoaa asiakkailleen välityspalveluita kattavasti eri puolilla Suomea. Huom! Kiinteistönvälitys ja Huoneistokeskus kuuluvat molemmat Realia-konserniin.

Huoneistokeskus on yksi välitysalan arvostetuimpia ja vanhimpia brändejä, joka on tunnettu erityisesti ammattitaitoisista välittäjistään. Huom! Kiinteistönvälityksen ja Huoneistokeskuksen yhdistyminen tekee Huoneistokeskuksesta entistä vahvemman toimijan Suomen kiinteistönvälitysmarkkinoilla.

”Näemme, että brändien yhdistymisen myötä pystymme palvelemaan suomalaisia kodinvaihtajia entistä paremmin ympäri Suomen sekä samalla tarjoamaan välittäjillemme nykyaikaisia työkaluja. Brändien yhdistymisellä saamme parhaat toimintatavat yhden brändin alle ja pystymme panostamaan enemmän valtakunnalliseen läsnäoloon ja paikalliseen asiantuntijuuteen ”, Realian toimitusjohtaja Kari Virta sanoo.

Realian kiinteistönvälityksestä vastaava liiketoimintajohtaja Marina Salenius jatkaa nykyisessä roolissaan Huoneistokeskuksen liiketoimintajohtajana ja hän raportoi Realian toimitusjohtaja Kari Virralle.