{{ result.type_rendered }}
Suunnitelmallinen ja oikein mitoitettu huolto vähentää korjauskustannuksia ja auttaa säilyttämään kiinteistön arvon.
Yli kaksisataa Retta isännöimää taloyhtiötä on jo ottanut Retta Living -palvelun käyttöönsä ja kysyntä kasvaa. ”Taloyhtiöt, huolto ja isännöinti ovat olleet tyytyväisiä palveluun. kaikille osapuolille on nyt selkeämpää, mitä kiinteistönhoidossa tapahtuu”, sanoo palvelua johtava Salla Hurnonen.Moni taloyhtiöistä on kilpailuttanut palvelun kautta kiinteistönhoidon ja saanut keskimäärin 25 prosenttia edullisemman huoltosopimuksen. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, että palvelun kautta taloyhtiöt ovat saaneet kiinteistönhoidon toimimaan ennakoidusti ja vastaamaan taloyhtiön tarpeita.
”Kiinteistönhoidon palvelukuvaukset perustuvat palvelussamme aina kiinteistökierrokseen, jossa tutkitaan koko rakennus laitteistoineen”, Hurnonen kertoo.
Hurnosen mukaan kierroksilla löytyy usein laitteita, joiden huoltohistoriaa ei ole kirjattu mihinkään. Palvelun kautta kiinteistön eri osat saadaan ennakoivan huollon piiriin, kun kaikki kirjataan huolto-ohjelmaan. Kiinteistönhoidon sopimusten toteutumista ja huoltokalenteria seuraa Retta Living -tiimi, joka puuttuu tarvittaessa poikkeamiin.
Artikkeli: OmaRettan toimitus
Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista, niin otamme sinuun yhteyttä ja kerromme kuinka voimme olla avuksi.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.