{{ result.type_rendered }}
Pyhäjärvenkatu 5 A, 3. krs, 33200 Tampere.
Puh. 010 228 4300
Toimiston aukioloajat: maanantaista torstaihin 9.00-15.00, perjantait kiinni
HUOM! Tiistaina 3.10 toimistomme on suljettu koulutuspäivän vuoksi.
Puhelinpalvelu: ma-pe klo 9-16
Sähköposti: asiakaspalvelu@retta.fi
Asiakaspalvelun aukioloaika: ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00. Puheluhinnat. Huomioi toimiston aukioloaika: ma-to 9-15.00, pe suljettu. Sovi tapaamisaika ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai omaan isännöitsijääsi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua muun muassa seuraavissa asioissa: ilmoitukset, tilaukset, vuorovaraukset, laskutuksen ja maksusuorituksien selvitykset sekä sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat.
Uusi sähköinen palvelukanava taloyhtiön hallituksen jäsenille, osakkaille ja asukkaille. Tutustu OmaRettaan >
Retta Isännöinti Tampere on perustettu vuonna 1965, eli toimintaa on ehtinyt kertyä jo yli 50 vuotta. Retta Isännöinnin Tampereen toimistossa sinua palvelee yhdeksän isännöitsijää, jotka ovat pitkän kokemuksen omaavia ja alan ammattitutkinnon suorittaneita.
Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.