Retta Isännöinti, Riihimäki

Toimiston yhteystiedot

Hämeenkatu 36, 11100 Riihimäki
Puh. 010 228 7080

Toimiston aukioloajat:
ma-to 9.00-16.00, pe 9.00-13.00

Sähköposti:
riihimaki.isp@retta.fi

Huom! Poikkeuksellisen tilanteen vuoksi (koronavirus) asiointi hoidettava ensisijaisesti puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakaspostin voitte jättää sisään oven postiluukusta.

Retta Isännöinti Riihimäki palvelee ammattitaidolla neljän isännöitsijän ja yhden kiinteistösihteerin voimin. Vuodesta 2011 toimisto on sijainnut kaupungin keskustassa, asiakkainaan asunto-osakeyhtiöitä ja liikekiinteistöjä Riihimäeltä ja lähikunnista.

Riihimäen toimisto palvelee arkisin klo 9.00 – 16.00, ja perjantaisin klo 9.00 – 13.00. Tervetuloa!

Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.

Asioi helposti verkossa

OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.

Vikailmoitus

Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.

Asiakirjojen tilaus

Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.

Omat maksutiedot

Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.

Vuoronvaraukset

Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.

Muuttoilmoitus

Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.

Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

Valtakunnallinen puhelinpalvelu

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille

Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon).

Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asiakirjatilauksia (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) tai osakerekisteröintejä. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.

Asiakaspalvelumme kautta hoituvat myös muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.

Asiakaspalvelu:

puh. 010 228 4000

Asiakaspalvelun aukioloaika:

ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00.

Toimistomme asiantuntijat

Harri Keränen
isännöitsijä
Yrjö Karapalo
isännöitsijä
Marja Lindfors
isännöitsijä
Tuomas Nopanen
yksikönpäällikkö
Nainen-ja-mies-hymyilevat-poydan-aarella-tietokoneen-edessä

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista

Mistä olet kiinnostunut?

Pakolliset tiedot

Lisätiedot

Kyllä kiitos! Haluan saada asumiseen ja isännöintiin liittyviä uutisia Retta Isännöinniltä sähköpostitse

Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.