{{ result.type_rendered }}
Kauppakatu 2, 62100 LapuaPuh. 010 228 1600
Toimiston aukioloajat: ma-to 9-16, pe sopimuksen mukaan
Puhelinpalvelu: ma-pe 9-16Voit asioida myös sähköisesti Oma Retta -palvelussa 24/7.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireelliset vahingot, kuten vesivahingot, tulee ilmoittaa välittömästi puhelimitse huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä usein kysytyt kysymykset.
Retta Isännöinnin Lapuan, Seinäjoen ja Ilmajoen toimistoissa sinua palvelee yksitoista ammattitaitoista ja palvelualtista isännöitsijää, kolme toimistoisännöitsijää ja yksikönpäällikkö.
Toimistot isännöivät sekä asunto-osakeyhtiöitä että liikekiinteistöjä. Rettan asiakkaana taloyhtiönne hyötyy sekä henkilökuntamme paikallisesta osaamisesta että laajasta ja monipuolisesta yhteistyökumppanien verkostostamme, johon kuuluu sekä valtakunnallisia että paikallisia palveluntuottajia.
Yhtiöllänne on käytössään isännöitsijän lisäksi nimetty sijainen, toimistoisännöitsijä sekä oma kirjanpitäjä varahenkilöineen.
Toimiva asiakaspalvelu tekee taloyhtiön arjesta sujuvaa. Oma asiakaspalvelumme palvelee asukkaita ja osakkaita kaikissa arjen asumiseen liittyvissä asioissa niin puhelimitse kuin sähköisestikin. Tekninen isännöinti hoituu toimistojemme puitteissa.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.
Asuntovuokrauksen asiakaspalvelu ja verkkokauppa ovat poikkeuksellisesti suljettuina järjestelmäpäivityksistä johtuen to 21.11. klo 15:00 – ma 25.11. 8:00. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!