{{ result.type_rendered }}
Raatihuoneenkatu 17 A, 3. krs, 13100 HämeenlinnaPuh. 010 228 7000
Toimiston aukioloajat: ma-to 9-15.30, pe 9-14
Puhelinpalvelu: ma-pe 9-16Voit asioida myös sähköisesti Oma Retta -palvelussa 24/7.
Retta Isännöinti osti kesällä 2024 Isännöinti Mannilan isännöintiliiketoiminnan. Yrityskaupassa Retta Isännöinnille siirtyivät Isännöinti Mannilan liiketoiminta, asiakkuudet sekä henkilökunta. Yrityskaupalla ei ole vaikutusta taloyhtiöiden asiakassopimuksiin, ja palveluksessanne jatkavat entuudestaan tutut isännöitsijät. Lue lisätietoa tiedotteestamme >
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireelliset vahingot, kuten vesivahingot, tulee ilmoittaa välittömästi puhelimitse huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä usein kysytyt kysymykset.
Laajat isännöintipalvelumme Hämeenlinnassa, Janakkalassa ja Riihimäellä huolehtivat taloyhtiöstäsi
Retta Isännöinti Hämeenlinna on ISA auktorisoitu toimisto. Toimistomme kautta saat kattavat isännöinnin palvelut sekä merkittäviä säästöjä taloyhtiöllesi.
Toimistollamme työskentelee kiinteistö- ja isännöintialan vahva ammattilaistiimi, jonka asiakastyytyväisyys on erinomainen.Toimistomme työllistää Hämeenlinnan alueella yli 90 henkilöä, sillä hoidamme myös helsinkiläisen suurasiakkaan taloushallintoa.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.
Asuntovuokrauksen asiakaspalvelu ja verkkokauppa ovat poikkeuksellisesti suljettuina järjestelmäpäivityksistä johtuen to 21.11. klo 15:00 – ma 25.11. 8:00. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!