Retta Isännöinti kasvaa Oulussa yrityskaupalla – TaloHelmi Oy:n liiketoiminta osaksi Retta Isännöintiä

Suomen suurin isännöintialan yritys Retta Isännöinti Oy on ostanut oululaisen TaloHelmi Oy:n liiketoiminnan. Yrityskauppa jatkaa Retta Isännöinnin kasvustrategian mukaista linjaa ja tukee Retta Isännöinnin tavoitetta toimia isännöintialan suunnannäyttäjänä.

TaloHelmi Oy on toiminut Oulussa vuodesta 2009, ja yritys on vuodesta 2015 perheyrityksenä toimineena saavuttanut vakuuttavan aseman Oulun alueella.

”TaloHelmi Oy halusi yrityskaupalla varmistaa asiakkailleen jatkossakin asiantuntevan ja osaavan henkilöstön riittävyyden ja vastaavasti henkilöstölle isomman ja toimialan vahvan yrityksen tuoman tuen isännöintityöhön. Perheyhtiömme hartioin kasvutavoite näytti haastavalta saavuttaa, joten harkintamme ja sopivan kumppanin löytämisen jälkeen päätös liiketoimintakaupasta oli helppo tehdä”, TaloHelmi Oy:n hallituksen puheenjohtaja Raimo Holappa sanoo.

”Halusimme hyville taloyhtiöasiakkaillemme konstailemattoman yrityksen jatkamaan sopimustöitämme Oulussa. TaloHelmi Oy:n henkilökunta jatkaa Retta Isännöinti Oy:n palveluksessa. Käytännössä toiminta jatkuu nykyisissä toimitiloissamme Hallituskatu 23:ssa vuoden 2020 loppuun saakka, jonka jälkeen siirrymme työskentelemään Retta Isännöinti Oy:n Oulun toimipisteeseen”, Raimo Holappa jatkaa.

”Haluan onnitella TaloHelmen omistajia hyvästä päätöksestä liittyä osaksi Retta Isännöinnin kehityskulkua. Toivotamme TaloHelmen ammattitaitoisen ja aktiivisen henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi osaksi Retta Isännöintiä ja Oulun toimistomme tiimiä. TaloHelmen asiakkaille pystymme Oulun alueella yhdessä tarjoamaan valtakunnallisen yrityksen asiantuntijuuden sekä sujuvat ja kehittyvät palvelut, joihin panostamme voimakkaasti”, Retta Isännöinti Oy:n aluejohtaja Tommi Ruotsalainen toteaa.

Liiketoimintakaupan myötä TaloHelmi Oy:n voimassa olevat asiakassopimukset ovat siirtyneet Retta Isännöinti Oy:lle.

Retta Isännöinti on osa Retaa, joka on Pohjoismaiden suurin kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoava konserni.

Lisätiedot:

Tommi Ruotsalainen, aluejohtaja Pohjois-Suomi, Retta Isännöinti Oy, puh 040 532 8113

Raimo Holappa, hallituksen puheenjohtaja, TaloHelmi Oy, puh. 044 351 8008