{{ result.type_rendered }}
Kauppalankatu 9, 45100 KouvolaPuh. 010 228 7700
Toimiston aukioloajat:ma-pe 10.00-14.00
Sähköposti:asiakaspalvelu@retta.fi
Retta Isännöinti Kouvola on perustettu vuonna 1990 ja toiminta on kasvanut yhdeksän ammattilaisen kiinteistöjohtamisen toimistoksi. Toimipisteemme sijaitsee aivan keskellä Kouvolaa, kävelykatu Manskin varrella, toisessa kerroksessa. Retta Isännöinti Kouvola tarjoaa monipuolisia isännöinnin palveluja ammattitaidolla ja hyvällä palvelulla. Paikallisuus on aina ollut isännöintitoimistomme mukana ja yhteistyöverkostomme käsittääkin niin paikalliset kuin myös valtakunnalliset toimijat. Retta Isännöinti Kouvolan aktiivinen osallistuminen kiinteistöalan erilaisiin toimintoihin kuuluu toimintatapaamme.
Tarjoamme asiantuntevaa isännöintiä Kouvolan alueella.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Valtakunnallinen puhelinpalvelu
Pääkaupunkiseudulla sinua palvelee ammattitaitoinen asiakaspalvelukeskus. Huom: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Helsinki, Espoo ja Vantaa alueilla toimimme useamman paikallistoimiston voimin.
Asiakaspalvelun palvelut Taloyhtiöille ja sen asukkaille
Taloyhtiön asukaskontaktien hoitaminen puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon jne.) Asiakirjatilaukset (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) osakerekisteröinti. Lue tarkempi ohjeistus täältä .Muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.
Asiakaspalvelu:
puh. 010 228 4000
Asiakaspalvelun aukioloaika:
ma-pe klo 9-16
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.