{{ result.type_rendered }}
William Ruthin katu 9, 48600 KotkaPuh. 010 228 7800
Toimiston aukioloajat:ma-pe 10.00-15.00
Huom! perjantaina 15.12.23 toimisto on suljettu.
Puhelinpalvelu:ma-pe 9.00-16.00
Retta Isännöinti Kotka tarjoaa ammattitaitoisia isännöinnin palveluja kattavasti Kotkan, Karhulan, Haminan sekä Pyhtään alueella. Asiakkaitamme ovat niin asunto-osakeyhtiöt kuin myös vuokrataloyhtiöt.
Retta Isännöinti Kotka on sijainnut 2014 alkaen Karhulan Kolmikulmassa – kauniissa Karhulan Teollisuuspuiston miljöössä.
Retta Isännöinti Kotka on ISA auktorisoitu toimisto. Retta Isännöinti kuuluu Retta Group:iin, joka on aktiivisesti mukana suomalaisen isännöintiosaamisen kehittämisessä Isännöintiliiton kautta.
Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Huom. valtakunnallinen asiakaspalvelunumeromme suljetaan 23.5. Tarkistathan paikkakuntakohtaiset yhteystietomme toimistohaun kautta.
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.