{{ result.type_rendered }}
William Ruthin katu 9, 48600 KotkaPuh. 010 228 7800
Toimiston aukioloajat:ma-pe 10.00-15.00
Puhelinpalvelu:ma-pe 9.00-16.00
Sähköposti:asiakaspalvelu@retta.fi
Retta Isännöinti Kotka tarjoaa ammattitaitoisia isännöinnin palveluja kattavasti Kotkan, Karhulan, Haminan sekä Pyhtään alueella. Asiakkaitamme ovat niin asunto-osakeyhtiöt kuin myös vuokrataloyhtiöt.
Retta Isännöinti Kotka on sijainnut 2014 alkaen Karhulan Kolmikulmassa – kauniissa Karhulan Teollisuuspuiston miljöössä.
Retta Isännöinti Kotka on ISA auktorisoitu toimisto. Retta Isännöinti kuuluu Retta Group:iin, joka on aktiivisesti mukana suomalaisen isännöintiosaamisen kehittämisessä Isännöintiliiton kautta.
Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Valtakunnallinen puhelinpalvelu
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon).
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asiakirjatilauksia (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) tai osakerekisteröintejä. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Asiakaspalvelumme kautta hoituvat myös muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.
Asiakaspalvelu:
puh. 010 228 4000
Asiakaspalvelun aukioloaika:
ma-pe klo 9.00-16.00
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.