Retta Isännöinti, Kokkola

Toimiston yhteystiedot

Rantakatu 14, 67100 Kokkola
Puh. 010 228 4000

Toimiston aukioloajat:
ma-pe 10.00-16.00

Puhelinpalvelu:
ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00

Sähköposti:
kokkola.isp@retta.fi

Asiakaspalvelumme palvelee sinua muun muassa seuraavissa asioissa: 
ilmoitukset, tilaukset, vuorovaraukset, laskutuksen ja maksusuorituksien selvitykset sekä sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat.

Retta Isännöinti Kokkola perustettiin isännöintipalveluiden osalta vuonna 1978. Yhden miehen toimistosta on kehittynyt vuosien varrella 10 kiinteistöalan ammattilaista (7 isännöitsijää ja 3 kiinteistösihteeriä) työllistävä toimipiste. Meidän asiakkaanamme hyödyt mm. laajasta ja monipuolisesta yhteistyökumppaniverkostosta, johon sisältyy suurien palveluntuottajien lisäksi myös paikallisia yrityksiä. 

Kokkolan toimisto palvelee arkisin ma-pe klo 10.00-16.00. Tervetuloa!

Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia toimistolle.

Asioi helposti verkossa

OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.

Vikailmoitus

Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.

Asiakirjojen tilaus

Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.

Omat maksutiedot

Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.

Vuoronvaraukset

Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.

Muuttoilmoitus

Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.

Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

Valtakunnallinen puhelinpalvelu

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille

Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon).

Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asiakirjatilauksia (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) tai osakerekisteröintejä. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.

Asiakaspalvelumme kautta hoituvat myös muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.

Asiakaspalvelu:

puh. 010 228 4000

Asiakaspalvelun aukioloaika:

ma-to 9.00-16.30 ja pe 9.00-16.00.

Toimistomme asiantuntijat

Juha Keskinen
isännöitsijä
Hanna Willner
isännöitsijä
Päivi Räisänen
isännöitsijä
Elisa Rannila
yksikönpäällikkö
Seija Hannuksela
toimistoisännöitsijä
Krister Rönnkvist
isännöitsijä
Allan Mattila
isännöitsijä
Teemu Palola
isännöitsijä
Minna Prittinen
toimistoisännöitsijä
Sanna Karjalainen
opiskelija
Nainen-ja-mies-hymyilevat-poydan-aarella-tietokoneen-edessä

Etkö ole vielä asiakkaamme?

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista

Mistä olet kiinnostunut?

Pakolliset tiedot

Lisätiedot

Kyllä kiitos! Haluan saada asumiseen ja isännöintiin liittyviä uutisia Retta Isännöinniltä sähköpostitse

Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.