{{ result.type_rendered }}
Lyseonkatu 4, 40100 JyväskyläPuh. 010 228 7600
Toimiston aukioloajat:ma-pe 10.00 – 15.00
Puhelinpalvelu:ma-pe 9.00-16.00
Sähköposti:asiakaspalvelu@retta.fi
Retta Isännöinti Jyväskylä sijaitsee aivan kaupungin keskellä, torin läheisyydessä. Isännöitsijäkaartiimme kuuluu seitsemän ammattitaitoista isännöitsijää. Toimistollamme työskentelevät myös kolme kiinteistösihteeriä, jotka hoitavat asiakaspalvelua ja kiinteistöalan valmistelevia tehtäviä. Isännöimme asunto-osakeyhtiöitä, kiinteistöosakeyhtiöitä, vuokrataloyhtiöitä sekä liikekiinteistöjä. Retta Isännöinti Jyväskylä tarjoaa isännöinnin ammattitaitoa ja osaamista vuosien kokemuksella.
Isännöitsijämme ovat suorittaneet isännöintialan AIT- tai IAT-koulutuksen. Isännöitsijämme palvelevat asiakkaitaan moninaisissa isännöinnin tehtävissä liittyen taloyhtiöiden talouteen, palvelujen hankintaan, korjaushankkeisiin ja taloyhtiön strategian suunnitteluun. Jyväskylän toimisto palvelee ma – pe klo 10.00 – 15.00 Tervetuloa!
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.