{{ result.type_rendered }}
Kauppalankatu 9, 45100 KouvolaPuh. 010 228 7700
Toimiston aukioloajat:ma-to 10-14 ja pe suljettu
Puhelinpalvelu: ma-pe 9-16Voit asioida myös sähköisesti Oma Retta -palvelussa 24/7.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireelliset vahingot, kuten vesivahingot, tulee ilmoittaa välittömästi puhelimitse huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä usein kysytyt kysymykset.
Laajat isännöintipalvelumme Kouvolassa huolehtivat taloyhtiöstäsi
Retta Isännöinti Kouvola on ISA auktorisoitu toimisto. Toimistomme kautta saat kattavat isännöinnin palvelut sekä merkittäviä säästöjä taloyhtiöllesi.
Retta Isännöinti Kouvola on perustettu vuonna 1990. Toimipisteemme sijaitsee aivan keskellä Kouvolaa, kävelykatu Manskin varrella, toisessa kerroksessa. Retta Isännöinti Kouvola tarjoaa monipuolisia isännöinnin palveluja ammattitaidolla ja hyvällä palvelulla. Paikallisuus on aina ollut isännöintitoimistomme mukana ja yhteistyöverkostomme käsittääkin niin paikalliset kuin myös valtakunnalliset toimijat. Retta Isännöinti Kouvolan aktiivinen osallistuminen kiinteistöalan erilaisiin toimintoihin kuuluu toimintatapaamme.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.
Asuntovuokrauksen asiakaspalvelu ja verkkokauppa ovat poikkeuksellisesti suljettuina järjestelmäpäivityksistä johtuen to 21.11. klo 15:00 – ma 25.11. 8:00. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa ja kiitämme kärsivällisyydestäsi!