Digitala tjänstekanalen OmaRetta


I centrum för våra tjänster finns den digitala tjänstekanalen OmaRetta, som samlar all information som rör bostadsbolaget och boendet.

Genom OmaRetta flödar information snabbt och smidigt mellan bostadsbolaget, disponenten, kundtjänsten och även fastighetens servicebolag. Med samma tjänst kan alla bostadsbolagets dagliga ärenden skötas bekvämt när som helst och var som helst – för styrelsen, aktieägare och boende.

Du identifierar dig i tjänsten vid första användningstillfället med mobilt BankID eller nätbanksinloggning. Därefter fungerar OmaRetta med det användarnamn och lösenord du väljer. Vissa funktioner i OmaRetta är också tillgängliga utan inloggning.

I tjänsten hittar du även alla viktiga kontaktuppgifter som rör boendet.

OmaRetta underlättar styrelsens arbete i ditt bostadsbolag

OmaRetta erbjuder flera tjänster som underlättar styrelsens och ordförandens arbete i ditt bostadsbolag. Den digitala tjänsten möjliggör digitala möten, så att du kan delta i hanteringen av boendefrågor även från andra sidan världen – eller varför inte från din egen soffa. OmaRetta följer alltid med dig, och viktiga dokument förvaras tryggt i OmaRetta.

OmaRetta stödjer styrelsearbetet

Du hittar alla tjänster som stöder styrelsens arbete på fliken ”Mitt husbolag” i OmaRetta.

OmaRetta håller boende och aktieägare uppdaterade

Alla frågor kring boendet får svar via OmaRetta. Tack vare tjänsten kan du glömma jakten på bokningslistan för bastuturer och vara säker på att ditt meddelande om den trasiga utebelysningen har lästs och åtgärdats.

Du kan också enkelt beställa de boendedokument du behöver. OmaRetta kan användas både på din mobil och dator, var och när du vill.

Lämna en offertförfrågan om disponenttjänster

Vad är du intresserad av?

Tilläggsinformation

Ja tack! Jag tar gärna emot nyheter om boende och Retta Isännöinti via e-post.