Retta Isännöinti, Uleåborg

Kontakuppgifter till byrån

Alasintie 10 B 90400 Uleåborg

Tfn. 010 228 1800

Öppettider: mån-fre 9-15

Telefontjänst: mån-tors 9-16, fre 9-14
Du kan också göra affärer elektroniskt i Oma Retta-tjänsten 24/7.

OmaRetta-tjänsten för bostadsbolag

OmaRetta är en elektronisk servicekanal för ditt bostadsbolags styrelse, aktieägare och invånare. All information gällande bostadsbolaget och boendet finns tillgänglig i tjänsten OmaRetta och det är lätt att sköta ärenden. I tjänsten kan du bland annat lämna anmälningar till din disponent, beställa dokument, boka tider och mycket mer.

Felanmälan

Med en felanmälan kan du meddela om problem som kräver serviceåtgärder. Vid brådskande skador, till exempel vattenskador, ska du omedelbart kontakta servicebolagets jour per telefon.

Dokumentbeställningar

Beställ dokument, till exempel disponentintyg, bolagsordning eller utdrag ur boenderegistret, direkt via tjänsten och betala ditt köp med nätbankskoder eller faktura.

Egna betalningsuppgifter

I tjänsten ser du alla dina faktureringsuppgifter som rör ditt eget bostadsbolag, om det så är fråga om vederlagsbetalningar, bruksavgift eller vattenfakturor.

Tidsbokning

Skicka en bokningsförfrågan om parkeringsplats, bastu eller något annat utrymme i ditt bostadsbolag.

Vanliga frågor

Kunde du inte hitta svar på din fråga? Se ännu vanliga frågor som kundtjänsten får

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

I huvudstadsregionen kan du få service från vår yrkeskunniga kundtjänstcentral. Obs: Om du bor i en av Rettas hyresbostäder, hittar du kontaktuppgifterna till kundtjänsten här (på finska).

I Helsingfors, Esbo och Vanda har vi flera lokala byråer.

Kundtjänstens tjänster för bostadsbolag och dess invånare

Skötsel av bostadsbolagets invånarkontakter per telefon, e-post och chatt (vid behov hänvisning till underhållet osv.) Dokumentbeställningar (disponentintyg, låneandelsräkningar m.m.) aktieregistreringen.  Läs noggrannare anvisningar här. Flyttanmälningar, inloggningsproblem vid elektronisk ärendehantering, parkeringsplatser, bastutider, beställning av extra nycklar, ändringar av vederlag samt betalningsärenden, övertrassering av konto vid överbetalningar (återbetalning av vattenavgift) eller kvitton (till exempel bensin för gräsklippning, material för gårdstalko) och utjämningsfakturering för vatten.

Vår telefontjänst är tillgänglig vardagar 9-16. Kontrollera servicenumret för ditt område via kontorsökningen

Experterna i våra kontor

Person placeholder image
Antti Makkonen
yksikönpäällikkö
Person placeholder image
Lauri Kotimäki
isännöitsijä
Person placeholder image
Mikko Mehtälä
isännöitsijä
Person placeholder image
Matti Engström
isännöitsijä
Person placeholder image
Joni Hautala
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Henri Hiltunen
isännöitsijä
Person placeholder image
Antti Immonen
isännöitsijä
Person placeholder image
Joni Jokikokko
isännöitsijä
Person placeholder image
Teemu Kangas
isännöitsijä
Person placeholder image
Tiina Katajamaa
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Mika Kaukua
tekninen Isännöitsijä
Person placeholder image
Kari Myllyoja
isännöitsijä
Person placeholder image
Pirita Pöykkö
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Olli Rissanen
isännöitsijä
Person placeholder image
Marko Rytky
isännöitsijä
Person placeholder image
Ossi Räbinä
isännöitsijä
Person placeholder image
Niina Silvasti
isännöitsijä
Person placeholder image
Marika Takkunen
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Ari Tampio
isännöitsijä
Person placeholder image
Jussi Valppu
isännöitsijä
Person placeholder image
Katja Wallenius
toimistoisännöitsijä
Person placeholder image
Peter Wallstedt
isännöitsijä
nainen-tabletin-kanssa.

Lämna en offertförfrågan på disponent

Vad är du intresserad av?

Tilläggsinformation

Ja tack! Jag tar gärna emot nyheter om boende och Retta Isännöinti via e-post.

Genom att skicka in formuläret ger du oss tillåtelse att behandla dina uppgifter i enlighet medvår integritetspolicy.