{{ result.type_rendered }}
Nokianvaltatie 25 A, 2. vån, 37100 NokiaTfn. 010 228 4300
Öppettider: mån-tors 9-11 och 12-15(kontoret stängt under lunchtid 11-12)
Telefontjänst: mån-fre 9-16Du kan också göra affärer elektroniskt i Oma Retta-tjänsten 24/7.
OmaRetta-tjänsten för bostadsbolag
OmaRetta är en elektronisk servicekanal för ditt bostadsbolags styrelse, aktieägare och invånare. All information gällande bostadsbolaget och boendet finns tillgänglig i tjänsten OmaRetta och det är lätt att sköta ärenden. I tjänsten kan du bland annat lämna anmälningar till din disponent, beställa dokument, boka tider och mycket mer.
Felanmälan
Med en felanmälan kan du meddela om problem som kräver serviceåtgärder. Vid brådskande skador, till exempel vattenskador, ska du omedelbart kontakta servicebolagets jour per telefon.
Dokumentbeställningar
Beställ dokument, till exempel disponentintyg, bolagsordning eller utdrag ur boenderegistret, direkt via tjänsten och betala ditt köp med nätbankskoder eller faktura.
Egna betalningsuppgifter
I tjänsten ser du alla dina faktureringsuppgifter som rör ditt eget bostadsbolag, om det så är fråga om vederlagsbetalningar, bruksavgift eller vattenfakturor.
Tidsbokning
Skicka en bokningsförfrågan om parkeringsplats, bastu eller något annat utrymme i ditt bostadsbolag.
Flyttanmälan
Du kan enkelt och snabbt lämna en flyttanmälan elektroniskt i OmaRetta.
Vanliga frågor
Kunde du inte hitta svar på din fråga? Se ännu vanliga frågor som kundtjänsten får.