{{ result.type_rendered }}
Vår tjänster hittar du fokuserat på den digitala portalen OmaRetta, som samlar all information om bostadsbolaget och boendet. Med OmaRetta löper informationen smidigt mellan bostadsbolaget, disponenten, kundtjänsten och även servicebolaget.Med OmaRetta-tjänsten kan alla bostadsbolagets dagliga ärenden skötas enkelt, när som helst och var som helst – för styrelsen, aktieägarna och de boende.
Följ ekonomin i realtid. Granska bostadsbolagets ekonomiska översikt och aktuella rapporter när som helst.
Beställ och hantera dokument enkelt. Olika dokument kan nu beställas, betalas, undertecknas och arkiveras smidigt online.
Håll dig uppdaterad om bostadsbolagets ärenden. Meddelanden och felanmälningar hanteras digitalt i tjänsten, vilket gör dem lätta att följa.
Retta Plus-tjänsterna stöder just i ovannämnd ärenden. Lättanvända tjänster förenklar fastighetsförvaltningen, förbättrar säkerheten och ger besparingar.
Du når oss alltid digitalt, personligt och smidigt! Genom vår telefonservice svarar vi i genomsnitt på under en minut. Via OmaRetta-tjänsten kan du följa statusen för diii ärende i realtid.
Vi är ett ISA-auktoriserat disponentföretag och vi är engagerade i att erbjuda disponentstjänster av hög kvalitet som uppfyller kvalitetskraven för auktoriseringen av vår verksamhet.
Som auktoriserad medlem i Ekonomiadministrationsförbundet erbjuder vi våra kunder kvalitativa och pålitliga ekonomitjänster.
Vi tror på kvaliteten och transparensen i vårt arbete. Om vi inte lever upp till era förväntningar under de första 6 månaderna, får ni tillbaka de månadsavgifter ni har betalat!
Som en ny kundförmån erbjuder vi även:
Vill du göra en offertförfrågan eller träffas?
Vi är här för att hjälpa till! Ladda ner den kostnadsfria guiden ”Tävling och val av fastighetsförvaltning” eller låt oss tillsammans gå igenom ditt bostadsbolags situation och behov.
Bra skötsel ökar värdet på bostadsbolaget och bidrar till trivseln i boendet. Vi berättar gärna hur vi kan hjälpa ditt bostadsbolag.