{{ result.type_rendered }}
Ansatie 6a C, 01740 VantaaPuh. 010 228 2000
Toimiston aukioloajat:ma-pe klo 9-15
Puhelinpalvelu:ma-pe klo 9-16
Sähköposti:asiakaspalvelu@retta.fi
HUOM! Retta isännöinti keskittää Vantaan alueen asiakaspalvelut 1.10.2023 alkaen osoitteeseen Unikkotie 13, Vantaa (Tikkurilan Prisman 5. krs) ja samalla Ansatien asiakaspalvelu suljetaan.
Asioidessanne pyydämme ensisijaisesti käyttämään sähköistä palvelukanavaamme www.omaretta.fi. Osakasmuutoksiin liittyvät asiakirjat pyydämme toimittamaan sähköisesti pdf-muodossa osoitteeseen asiakaspalvelu@retta.fi. Kirjepostin voitte jättää Retta Isännöinti Oy:n postilaatikkoon, joka sijaitsee Ansatie 6 A- talon päädyssä.
Retta Isännöinti Oy on vahva paikallinen toimija Vantaalla. Meille on tärkeää toimia paikallisesti asiakkaidemme läheisyydessä, joka mahdollistaa asiakkaillemme vaivattoman henkilökohtaisen asioinnin. Henkilöstöllämme on pitkäaikainen kokemus ja vahva osaaminen eri elinkaaren vaiheessa olevien taloyhtiöiden isännöinnistä. Lisäksi olemme erikoistuneet uudiskohteiden isännöintiin liittyviin erityispiirteisiin sekä vaativiin korjaus- ja saneeraushankkeisiin.
Ota yhteyttä isännöitsijääsi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluun.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita OmaRettan kautta, puhelimitse ja chatbotin avulla.
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asumiseen liittyviä asioita, kuten muuttoilmoituksia, avaintilauksia, autopaikka- ja saunavuorovarauksia. Vastikemaksuihin ja laskutuksiin liittyvissä kysymyksissä ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee sinua mielellään. Erilaiset asiakirjatilaukset teet edullisesti ja vaivattomasti OmaRettan asiointi- valikon kautta. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin 9-16. Tarkistathan oman alueesi palvelunumeron toimistohaun kautta.
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.