Retta Isännöinti, Helsinki, Vuorikatu 5

Toimiston yhteystiedot

Vuorikatu 5 A, 00100 Helsinki

Puh. 010 228 4000

Toimiston aukioloajat: ma-pe 9.00 – 15.00

Puhelinpalvelu: ma-pe klo 9-16

Sähköposti: asiakaspalvelu@retta.fi

Asioi helposti verkossa

OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.

Vikailmoitus

Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.

Asiakirjojen tilaus

Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.

Omat maksutiedot

Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.

Vuoronvaraukset

Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.

Muuttoilmoitus

Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.

Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset

Töihin Rettalle. Monipuolisia kiinteistöalan tehtäviä

Valtakunnallinen puhelinpalvelu

Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.

Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille

Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon).

Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asiakirjatilauksia (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) tai osakerekisteröintejä. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.

Asiakaspalvelumme kautta hoituvat myös muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.

Asiakaspalvelu:

puh. 010 228 4000

Asiakaspalvelun aukioloaika:

ma-pe klo 9.00-16.00

Asiakaspalvelun poikkeusaikataulu:

Isännöinnin asiakaspalvelun puhelinpalvelu palvelee henkilöstön koulutuksen vuoksi poikkeuksellisesti pe 10.3. ja 17.3. klo 9.00 – 12.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa. Voit asioida meille sähköisesti OmaRetta -palvelun kautta 24/7.

Toimistomme asiantuntijat

Max Liljestrand
yksikönpäällikkö
Kari Ristivehmas
isännöitsijä
Mika Talvitie
isännöitsijä
Timo Eloholma
isännöitsijä
Tomi Parkkali
isännöitsijä
Mika Huisman
isännöitsijä
Pentti Rouvali
isännöitsijä
Harri Manninen
isännöitsijä
Mika Erkkilä
isännöitsijä
Anne Keränen
isännöitsijä
Nainen-ja-mies-hymyilevat-poydan-aarella-tietokoneen-edessä

Jätä tarjouspyyntö isännöintipalveluista

Mistä olet kiinnostunut?

Pakolliset tiedot

Lisätiedot

Pudota tiedostot tähän tai
Max. tiedoston koko: 1 GB.
    Kyllä kiitos! Haluan saada asumiseen ja isännöintiin liittyviä uutisia Retta Isännöinniltä sähköpostitse

    Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.