{{ result.type_rendered }}
Tinurinkuja 4, 02650 Espoo
Puh. 010 228 2000
Puhelinpalvelu: ma-pe klo 9-16
Sähköposti: asiakaspalvelu@retta.fi
HUOM!
MUUTOKSIA LEPPÄVAARAN TOIMISTON TOIMINTAAN
Retta Isännöinnin toiminta Leppävaarassa siirtyy osoitteeseen Maalarinkuja 3, 02650 Espoo.
Uudella toimistollamme asiointi onnistuu ajanvarauksella. Uusissa tiloissamme on kaksi kokoushuonetta, joissa molemmissa on mahdollista järjestää maksimissaan kahdeksan hengen kokouksia. Maalarinkujalle voi sopia taloyhtiön tapaamisia ja esimerkiksi materiaalien noutoja. Ajanvarauksen asiointiin ja tapaamisiin Maalarinkujalle voi tehdä sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@retta.fi tai puhelimitse 010 228 2000.
Lähin toimipisteemme, joka palvelee ilman ajanvarausta, löytyy 1.2.2023 alkaen Haukilahden Ahti Business Parkista, jonka osoite on Ahventie 4 B 38, 02170 Espoo. Leppävaaran Tinurinkujan toimipiste on auki viimeisen kerran 31.1.2023.
Leppävaaran toimiston henkilökunta jatkaa toimintaansa Haukilahden toimistossa.
Asioi helposti verkossa
OmaRetta on palvelukanava asumisen asioittesi hoitoon, jossa voit hoitaa asiasi nopeasti itsepalveluna. Palvelusta voit kätevästi tilata asiakirjoja, päivittää osoitetietosi, tehdä vikailmoituksia huollolle tai muutostyöilmoituksen remonttia varten, tarkastella omia maksutietojasi ja taloyhtiön pöytäkirjoja.
Vikailmoitus
Vikailmoituksella voit ilmoittaa huoltotoimia vaativista ongelmista. Kiireellisistä vahingoista, kuten vesivahingosta, tulee olla välittömästi puhelimitse yhteydessä huoltoyhtiön päivistykseen.
Asiakirjojen tilaus
Tilaa asiakirjoja, kuten isännöitsijätodistus, yhtiöjärjestys tai ote talonkirjasta kätevästi suoraan palvelusta ja maksa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla tai laskulla.
Omat maksutiedot
Palvelusta näet kaikki omaan taloyhtiöösi liittyvät laskutustietosi, oli kyse vastikemaksuista, käyttökorvauksista tai vesilaskuista.
Vuoronvaraukset
Lähetä varauspyyntö taloyhtiösi autopaikasta, saunasta tai muusta tilasta.
Muuttoilmoitus
Voit tehdä muuttoilmoituksen sähköisesti OmaRettassa helposti ja nopeasti.
Asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Katso vielä asiakaspalvelun usein kysytyt kysymykset
Valtakunnallinen puhelinpalvelu
Ammattitaitoinen asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisissa asumiseen liittyvissä asioissa. Huom.: mikäli asut Rettan vuokraamassa asunnossa, asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
Asiakaspalvelun palvelut taloyhtiöille ja asukkaille
Asiakaspalvelumme auttaa taloyhtiön asukkaita puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla (ohjaus tarvittaessa huoltoon).
Voit olla meihin yhteydessä, kun asiasi koskee asiakirjatilauksia (isännöitsijätodistukset, lainaosuuslaskut ym.) tai osakerekisteröintejä. Osakerekisteröinneistä löydät tarkempaa tietoa täältä.
Asiakaspalvelumme kautta hoituvat myös muuttoilmoitukset, sähköisen asioinnin kirjautumisongelmat, autopaikat, saunavuorot, lisäavaintilaukset, vastikemuutokset ja maksuihin liittyvät asiat, tilinylitykset liikasuorituksista (vesivastikepalautukset) tai kuiteista (esim. ruohonleikkurin bensat, pihatalkoomateriaalit) ja vesitasauslaskutus.
Asiakaspalvelu:
puh. 010 228 4000
Asiakaspalvelun aukioloaika:
ma-pe klo 9.00-16.00
Lähettämällä lomakkeen annat meille luvan käsitellä tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.