Toimistoisännöitsijä Sastamalaan

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Retta Isännöinti on osa Retta Group -konsernia.

Olisitko sinä uusi työkaverimme? Etsimme nyt Sastamalan toimistoomme joukkoamme vahvistamaan palveluhenkistä ja aktiivista

TOIMISTOISÄNNÖITSIJÄÄ

osa-aikaiseen työsuhteeseen. Työaikasi on n. 20 h viikossa. Toimistomme sijaitsee osoitteessa Puistokatu 2. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä. Lähimpinä työkavereinasi työskentelevät vastaava isännöitsijä Päivi Valkama ja isännöitsijä Esa Koski, joiden työparina toimit isännöintikohteiden asioissa. Osakkaiden ja asukkaiden asiat hoidetaan pääsääntöisesti keskitetyssä asiakaspalvelussa, mutta vastaat toimistollamme käyvien asiakkaidemme asiakaspalvelusta. Otat asiakkailta vastaan toimeksiantoja, ratkaiset asiakkaan ongelmia ja ohjaat heitä tarvittaessa digitaalisten asiakasjärjestelmiemme pariin tai oikealle henkilölle. Huolehdit siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Apunasi työssäsi on laaja toimistoisännöitsijöiden verkosto ympäri Suomen sekä keskitetty asiakaspalvelu ja talouspalvelut. 

Onnistut tehtävässä, jos:

Sinulla tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja kiinteistöalalta. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office -ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri-ohjelmistosta sekä vastike- ja vuokrakirjanpidosta auttaa sinua tehtävässä menestymisessä. Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vaihtelevan tehtävänkuvan osana asiantuntevaa tiimiä. Pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa. Kuulut Suomen suurimpaan alan ammattilaisten tiimiin, ja koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat lisäksi yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme ja koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.

Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Tarjoamme mm. Cuckoo-hyvinvointisovelluksen, lounas- ja virike-edun, kattavan työterveyshuollon sekä joustavat työskentelymahdollisuudet. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: www.rettaisannointi.fi/tule-meille-toihin

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 7.10.2022. Lisätietoja tehtävästä antaa Päivi Valkama, p. 010 228 7556 tai paivi.valkama@retta.fi.

Työnantajalupauksemme:

Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksiamme ovat mielenkiintoiset työtehtävät, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu sekä päätöksenteko. Lisäksi henkilöstömme kokee, että strategiaa ja tulevaisuuden näkymiä viestitään meillä hyvin ja esihenkilömme luottavat tiimiläisiinsä (henkilöstökysely 9/2021).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.