Junior Key Account Manager

Työpaikkailmoituksen kuvituskuva - Junior Key Account Manager

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Retta Management on osa Retta Group -konsernia.

Etsimme nyt Helsinkiin Valimotielle asiakkuustiimiimme

JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGERIA

Työskentelet asiakkaidemme kiinteistöomaisuuteen liittyvien kiinteistöjohtamisen palveluiden parissa. Tehtävänkuvasi on monipuolinen sisältäen mm. asiakasraportointia sekä tunnuslukujen seurantaa ja analysointia. Olet myös mukana erilaisissa projekteissa ja kehitystyössä. Osaamisesi kartuttua sinulla on mahdollisuus edetä asiakkuuspäällikön tehtäviin. Työnkuva tarkentuu osaamisesi ja kiinnostuksesi perusteella.

Onnistumisen edellytykset:

Olet etsimämme henkilö, jos olet vastavalmistunut tai valmistumassa oleva korkeakouluopiskelija. Sinulla on jo tietämystä kiinteistösijoittamisesta ja ymmärrät alaa asiakkaidemme näkökulmasta. Nautit erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä ja englannin kielitaitosi on sujuvaa. Kiinteistöala digitalisoituu vauhdilla, joten hyvät tietotekniset taidot ovat tarpeen. Henkilönä olet sosiaalinen, sanavalmis, energinen ja reipas. Tartut asioihin hanakasti ja saat asioita aikaiseksi. Eteesi tulee varmasti monenlaisia tilanteita ratkaistavaksi, joten hyvät ongelmanratkaisutaidot auttavat sinua menestymään tehtävässä.

Sinulle tarjoamme:

Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Saat oman mentorin, joka tukee onnistumistasi tehtävässä ja tarjoaa mahdollisuuden syventää osaamistasi kiinteistötoimialasta ja asiakkuudenhoidosta. Oman yksikkösi ohella tukenasi toimii koko organisaatiomme ammatillinen asiantuntemus. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Visionamme on olla Pohjoismaiden johtava kiinteistöalan edelläkävijä ja tehtävässä sinulla on mahdollisuus osallistua tämän vision toteutumiseen ja Pohjoismaisen yhteistyön kehittämiseen. 

Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Meillä on tietysti liukuva työaika ja etätyömahdollisuus myös koronan jälkeen, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme.

Tutustu meihin työnantajana tarkemmin täällä: https://retta.fi/toihin-rettalle/

Voit lukea myös Emmin uratarinan, jonka ura meillä Rettalla alkoi Junior Key Account Managerina: https://retta.fi/tutustu-rettalaisiin/emmi-kivisto-asiakkuuspaallikko-retta-management/

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Haethan tehtävää 16.10.2022 mennessä. Liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi sekä ajankohta, milloin pystyisit aloittamaan uutena työkaverinamme. Haastattelemme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana, ja etenemme oikean henkilön löydyttyä nopeasti. Olethan siis ihmeessä yhteydessä mahdollisimman pian, jos tehtävä herätti kiinnostuksesi!

Lisätietoja tehtävästä saat yksikönjohtajilta Immo Suutariselta tai Heidi Joutsenkunnakselta.

Immon tavoitat p. +358400518868, 29.9. klo 14–15, 4.10. klo 14–15, 5.10. klo 14 -15 tai immo.suutarinen@retta.fi.

Heidin tavoitat p. +358405175919, 29.9. klo 10–11, 6.10. klo 10–11 tai heidi.joutsenkunnas@retta.fi

 

 

Työnantajalupauksemme:

Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksiamme ovat mielenkiintoiset työtehtävät, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu sekä päätöksenteko. Lisäksi henkilöstömme kokee, että strategiaa ja tulevaisuuden näkymiä viestitään meillä hyvin ja esihenkilömme luottavat tiimiläisiinsä (henkilöstökysely 9/2021).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.