Asiakaspalveluneuvoja kesätöihin Helsinkiin

Työpaikkailmoituksen kuvituskuva - Vuokravälittäjä

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Retta Management on osa Retta Group -konsernia.

Etsimme asiakaspalvelukeskukseemme Helsinkiin

ASIAKASPALVELUNEUVOJAA

Asiakaspalveluneuvojamme hoitavat asiakkaidemme vuokra-asuntoyhtiöiden asukkaiden asumiseen liittyviä asioita. Tehtävässäsi vastaat siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksen mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Työssä vastaan asiakasyhtiöiden asiakaspalvelutehtäviä puhelimitse, sähköpostitse ja chatilla arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana. 

Tehtävässä pääset itsenäisesti ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja tarvittaessa ohjaat nämä sujuvasti eteenpäin. Tehtävä vaatii oma-aloitteisuutta sekä itsenäistä työotetta ja olet tärkeässä roolissa asiakaspalvelun onnistumisen osalta. Tehtävän palkkaus määräytyy Kiinteistöalan toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukaan ja vaatimusluokka on 38.

Tehtävä on määräaikainen kesätyö ja työskentelyajankohta on arviolta toukokuulta elokuulle.

Olisitko sinä etsimämme kollega?

Uusilta tiimin jäseniltä odotamme erinomaista ja luontevaa otetta asiakaspalveluun. Olet tärkeässä roolissa varmistamassa asiakaskokemuksen onnistumisen ja toivommekin itsenäistä ongelmanratkaisijaa, joka pystyy toteuttamaan vaativimpienkin asiakkaiden toiveet ja ylittämään odotukset. Vaikka meillä on huipputiimi, niin työskentelyotteesi on itsenäinen ja oma-aloitteinen.  Määrätietoinen ote ja kyky hallinnoida useita samanaikaisia tehtäviä mahdollistavat huippusuorituksen.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, esim. kaupalliselta alalta ja aikaisempi kokemus kiinteistöalalta katsotaan tehtävässä eduksi. Odotamme, että olet asiakaspalvelutyön ammattilainen sekä sinulla on aiempaa kokemusta contact center- tai puhelintyöstä. Nautit erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä ja suomen ja englannin kielen taitosi on asiakaspalvelussa sujuvaa. Kiinteistöala digitalisoituu vauhdilla, joten hyvät tietotekniset taidot ovat tarpeen. Loistavana tiimipelaajana olet joustava ja ymmärrät jokaisen kollegan merkityksen hyvälle työilmapiirille.

Miksi kannattaa hakea juuri meille?

Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Sinulla on oma kannustava esihenkilö ja mahtava tiimi, ja lisäksi voit luottaa koko organisaatiomme ammattitaitoiseen tukeen. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, saat aina apua ja tukea osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Päivittäiseen työhösi saat tarvitsemasi tuen ja hyödylliset työkalut sekä yhteiset toimintatavat. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme ja koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.

Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Töihin Rettalle – Retta

Näin haet paikkaa

Haluaisitko ottaa haasteen vastaan? Laita hakemusta tulemaan viimeistään 31.3.2024 mennessä. Ethän unohda ansioluetteloasi.

Lisätietoja tehtävästä saat tiiminvetäjä Anniina Wessmanilta sähköpostitse anniina.wessman@retta.fi

Työnantajalupauksemme:

Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2023).

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.