Retta vahvistaa johtoryhmäänsä

Retta -konserni valmistautuu uuteen strategiavaiheeseen – Anu-Elina Hintsa strategia- ja integraatiojohtajaksi, Satu Palviainen tietohallintojohtajaksi ja Thomas Pimenoff markkinointi- ja viestintäjohtajaksi

Pohjoismaiden suurin kiinteistöjohtamis- ja kiinteistönvälityspalveluita tarjoava Retta -konserni valmistautuu uuteen strategiavaiheeseen ja vahvistaa konsernin johtoaan.

KTM, VTM Anu-Elina Hintsa vastaa 19.9.2016 alkaen konsernin strategia- ja integraatiojohtajana ja konsernin johtoryhmän jäsenenä konsernin strategisesta kehityksestä ja integraatiosta. Hintsa on toiminut vuodesta 2014 alkaen konsernin strategia- ja markkinointijohtajana, ja jatkossa hänen roolinsa laajenee ja keskittyy konsernin strategiaan ja integraation myös kansainvälisesti.

Insinööri, BSC Satu Palviainen on nimitetty 19.9.2016 alkaen konsernin tietohallintojohtajaksi vastuualueenaan konsernin ja sen tytäryhtiöiden tietohallinto-toiminnot Suomessa ja Baltiassa. Palviainen on aiemmin toiminut konsernin tietohallintopäällikkönä vuodesta 2015 alkaen.

KTM Thomas Pimenoff on nimitetty 19.9.2016 alkaen Retta -konsernin markkinointi- ja viestintäjohtajaksi vastuualueenaan konsernin ja sen tytäryhtiöiden markkinointi- ja viestintä Suomessa ja Baltiassa. Pimenoff on aiemmin toiminut muun muassa Nordean markkinointijohtajana sekä Mehiläinen-konsernin markkinointi- ja viestintäjohtajana.

”Konsernin omistus vaihtui heinäkuussa 2016, kun uudeksi omistajaksi tuli pohjoismainen pääomasijoittaja Altor. Syyskuun alussa Retta julkisti ostaneensa kiinteistöpalveluyritys Corbelin. Olemme tyytyväisiä saadessamme erittäin vahvat ja kokeneet johtajat mukaan uuteen strategiavaiheeseen, jonka tukipilareina ovat kasvu, asiakaskokemus ja kilpailukyky. Anu-Elina Hintsan ja Satu Palviaisen uudet roolit sekä Thomas Pimenoffin laaja kokemus vahvistavat erinomaisesti Retan ja sen konserniyhtiöiden kehittymistä. Haluamme olla jatkossa entistä vahvempi kiinteistöjohtamisen ja -välityksen asiantuntijapalvelukonserni”, Retta Oy:n toimitusjohtaja Matti Bergendahl toteaa.

Strategia- ja integraatiojohtaja Anu-Elina Hintsa, tietohallintojohtaja Satu Palviainen ja markkinointi- ja viestintäjohtaja Thomas Pimenoff raportoivat Retan toimitusjohtajalle.

Lisätietoja:
Matti Bergendahl, toimitusjohtaja, Retta Oy, p. 040 833 5461

Retta -konserni on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Retaan kuuluvat Huoneistokeskus, SKV Kiinteistönvälitys, Huom! Huoneistomarkkinointi, Retta Isännöinti ja Retta Management. Baltian liiketoiminnoista vastaa Ober-Haus. Retan vuotuinen liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa työskentelee yli 1 600 henkilöä. Yhteistä kaikille yrityksille on asiakastyytyväisyyden korostaminen, jota rakennetaan räätälöidyillä tuotteilla sekä aktiivisella ja ammattitaitoisella palvelulla. www.retta.fi