Retta -konserni on myynyt Baltian maissa toimivan Ober-Hausin Kiinteistömaailmalle

Eettiset liiketapaperiaatteet retta.fi

Retta -konserni on myynyt kiinteistönvälityspalveluja kaikissa Baltian maissa tarjoavan Ober-Haus A/S -yhtiön Kiinteistömaailma Oy:lle ja yhtiön toimivalle johdolle. Ober-Haus on ollut Retta -konsernin omistuksessa vuodesta 2007, ja sen toimitusjohtajana on koko omistuksen ajan toiminut Tarmo Kase.

”Yrityskauppa on osa Retan Nordic-strategiaa, jonka tavoitteena on Suomen vahvaa markkina-asemaa hyödyntäen keskittyä laajentumiseen Pohjoismaissa. Olen iloinen, että löysimme Ober-Hausille hyvät uudet omistajat, jotka vievät yhtiötä eteenpäin. Haluan samalla kiittää Ober-Hausin toimitusjohtajaa Tarmo Kasea yrityksen pitkäjänteisestä kehittämisestä”, Retta -konsernin toimitusjohtaja Kari Virta sanoo.

Lisätiedot:
Kari Virta, toimitusjohtaja, Retta -konserni, puh +358 40 751 1853

Ober-Haus A/S toimii Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yhtiöllä on 27 toimistoa Baltian maissa ja sen palveluksessa on 280 työntekijää.

Retta on Pohjoismaiden suurin asuntojen, kiinteistöjen ja toimitilojen välitykseen sekä hallintaan erikoistunut asiantuntijapalvelukonserni. Tuotamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia palveluita ja ratkaisuja asumisen ja toimitilasektorin kiinteistöpalveluissa. Retta -konserniin kuuluvat Suomessa Retta Isännöinti, Retta Management, Huoneistokeskus ja Huom! Huoneistomarkkinointi sekä Ruotsin toiminnoista Hestia. Retta -konsernin palveluksessa työskentelee noin 1 800 asiantuntijaa, ja konsernin liikevaihto on noin 130 miljoonaa euroa.