Minna Toiviainen Realia Managementin liiketoimintajohtajaksi

Minna Toiviainen Retta Managementin liiketoimintajohtajaksi

KTM Minna Toiviainen on nimitetty Realia Managementin liiketoimintajohtajaksi ja Realian johtoryhmän jäseneksi 6.4.2020 alkaen. Tehtävässään Toiviainen raportoi Realia-konsernin toimitusjohtaja Kari Virralle.

Minna Toiviainen on pitkän linjan palveluliiketoiminnan ammattilainen, ja hän siirtyy Realia Managementiin hoiva-alalta Med Groupista, jossa hän on vastannut erityisryhmille kotiin tuotettavien palveluiden liiketoiminnasta. Ennen Med Groupia Minna työskenteli Finnairilla, jossa hän vastasi sekä maassa (lentoasemat, puhelin, verkko) että ilmassa (matkustamopalvelu) tehtävästä asiakaspalvelusta.

”Olen erittäin iloinen, että saamme Minnan johtamaan Realia Managementin liiketoimintaa sekä osaksi tiimiämme. Minnan pitkä kokemus palveluiden johtamisesta on erittäin arvokasta, ja uskon, että hänen johdollaan pystymme viemään liiketoimintaamme sekä kehittämään toimintamallejamme Realia Managementissä entistä asiakaslähtöisemmiksi”, Realian toimitusjohtaja Kari Virta sanoo.

”Olen valtavan innostunut ja otettu mahdollisuudesta päästä mukaan Realian huipputiimiin. Realia Management on keskellä muutosohjelmaa, jonka keskiössä on henkilöstökokemus, asiakaskeskeisyys ja digitaalisten palveluiden kehittäminen, kaikki tuttuja asioita aikaisemmista tehtävistäni. Uusi toimiala vaatii aina myös uuden oppimista, mutta tiedän, että Realiasta löytyy kiinteistöalan huippuammattilaiset ja osaaminen. Toiveeni onkin päästä tutustumaan toimintoihin, tekemiseen ja ihmisiin, vaikkakin näin aluksi etänä, mahdollisimman pian”, Minna Toiviainen sanoo.