Kiinteistösihteerin työ

Kiinteistösihteeri on kiinteistöalan ja asiakaspalvelun asiantuntija. Hän on isännöitsijän apu isännöintitoimistossa ja vastaa asiakaspalvelu- ja toimistotehtävistä. Isännöintiala on nopeasti kehittyvä ala, jolla työskenteleviltä edellytetään alan kehityksen seuraamista. Kiinteistösihteeri työskentelee isännöitsijän, taloyhtiön asukkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa.

Kiinteistösihteerin työtehtävät ovat hyvin laajat ja myös vaihtelevat hieman yksiköittäin. Niihin kuuluvat muun muassa taloyhtiön vesilaskutukset, autopaikkojen ja saunavuorojen jaot, vastikkeiden laskutukset sekä vikailmoitukset. Lisäksi kiinteistösihteerin ammatissa on osattava laatia erilaisia asiakirjoja ja sopimuksia sekä tilattava avaimia ja varattava kokouspaikkoja. Retta Isännöinnin palveluksessa menestyvät parhaiten henkilöt, joilla on kiinteistöalan perusasioiden tuntemusta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Etua on myös hyvistä organisointitaidoista, huolellisuudesta sekä paineensieto- ja yhteistyökyvystä. Asiakaskokemus on Retta Isännöinnissä todella tärkeätä. Mittaamme saamaamme asiakaspalautetta jatkuvasti. Etsimämme henkilöt ovat asiakaspalveluhenkisiä ammattilaisia, joille on myös tärkeää olla mukana tekemässä isännöintialan parasta asiakaskokemusta.